Magia blogowania #1

Hey!
Zanim wytłumaczę o co chodzi w dzisiejszym poście, to chciałabym podziękować dwóm czytelniczkom bloga: ela rogalska i Melody Sweetaśna. Na pewno przeczytam te książki.


Kiedyś taki tytuł posta nadała Abieska tworząc posta, w którym pisała o poradach dot, blogowania typu, zalety i wady blogowania. Pomyślałam, że warto wykorzystać
ten tytuł.





Posty zazwyczaj na różnych blogach pokazują się co kilka dni. Czasem niestety ta systematyczność jest zakłócana, bo z różnych powodów nie piszemy np. przez tydzień. 
Jeśli w postach popełniasz błędy ortograficzne, na koniec wystarczy jak klikniesz na pasku 'abc; i pod tym ptaszek - automatycznie na żółto pokażą Ci się popełnione błędy.
W zależności o czym jest blog, takie pisz notki. Przykładowo, nasz jest o wszystkim więc nie mamy z tym problemu. No, zależy czy znajdziemy inspiracje a post. Nie jest łatwo, moim zdaniem napisać posta, ponieważ zawsze jest trochę obaw czy czytelnikom to się spodoba.
Do zdjęć dodawaj zdjęcia.Powinny zaciekawić i zachęcić do czytania.
Zawsze podpisuj lub informuj w poście skąd wziąłeś/wzięłaś zdjęcia.

Ważną rzecza jest także sama czcionka, która powinna być czytelna, czyli w kolorze którym nie będzie denerwować oczu i odpowiednio duża.
Jeśli prowadzimy bloga tematycznego czasem warto też zrobić sobie odskocznię czyli napisać posta na jakis inny temat niż zazwyczaj. Ja lubię czytać różnego rodzaju tagi, ciekawostki o autorce/autorze czy inne rzeczy, które przeciętnie nie pojawiają się na blogach.


Niedługo napisze recenzje  i  dodam nowy tag!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jaki zaciesz. Dziękujesz? To ja Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu o MSP właśnie ostatnio pojawił się tag :)
    Kto wejdzie przeczytać ?? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaczęłam moją przygodę z blogowaniem ten post na pewno mi pomoże. Zapraszam na mojego bloga http://marlenka6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zaczęłam moją przygodę z blogowaniem ten post na pewno mi pomoże. Zapraszam na mojego bloga http://marlenka6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się czytało, serdecznie zapraszam do mnie: https://mlandsm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images