"...krótki i specjalny post..."

Hej!
Tu pisze Sambaxd. Dzis jest to krótki i specjalny post, który piszę na tablecie. Przeważnie piszę go na komputerze, bo mi wygodniej i lepiej np. z tego względu, iż łatwiej dodaje mi się zdjęcia. Niestety ostatnio mój komputer nie chce połączyć się z, jakże potrzebnym w tych czasach, internecie. Sprawdzałam kable, router, "trochę" komuter. "Trochę", ponieważ moja wiedza w takich sprawach, czyli dlaczego coś nie działa - jest mała. Prawdopodobnie dopiero jutro zawiozę go do sklepu, gdzie był kupywany, wyjaśnię sytuację i może po tygodniu dowiem się "dlaczego?". Do tej pory na blogu z mojej strony nie będą zapisane żadne posty. No może uda mi się jeden, chyba tag.
Tak więc widzimy się niedługo. Z góry przepraszam i proszę o tymczasową cierpliwość.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. fajny blog życzę powodzenia w trakcie tworzenia
    i zapraszam http://blog-creative-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images