Wakacyjne przeróbki zdjęć #1

Witajcie!
Ostatnio zamiast kolaży postanowiłam przerobić te samo zdjęcie kilka razy w różnych odsłonach. Sami zaraz zobaczycie ;) Zapewne przygotuję coś z plażą ale na razie palmy!


Oryginał:

Przerobione:



1 .


 2.


3.






4.


 Te cztery przerobione zdjęcia zrobiłam w aplikacji Fotor. Ja mam system Windows 8.1 i mam to na komputerze w specjalnej witrynie dla systemu Windows 8 i Windows 8.1 :


 Program ten, można zainstalować w nowym interfejsie szukając specjalnego sklepu.
Ale jeśli ktoś, nie ma tego systemu może przerobić sobie zdjęcia na stronie tej aplikacji, czyli http://www.fotor.com/. Jest tam o wiele więcej efektów niż w aplikacji ;)

Które Wam sie najbardziej podoba?
Mi 3, dlatego ustawiłam to na tło przed logowaniem:


Dziękuję!


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images