Muzyczne Speklatkle #8

Hei!
na początku chce Wam przedstawić logo mojego cyklu:


I jak? Starałam się  i mam nadzieję, że sprostałam zadaniu. Już od początku narzekałam, że w końcu muszę zrobić logo. No i jest ;)


Dzisiaj chce Wam opowiedzieć o koncertach naszych idoli.

Myślę, że każdy, niezależnie jakiego gatunku muzycznego słucha, chciałby wybrać się chociaż taz na jego koncert. No.. zalezy jeszcze, czy ten idol/idolka jeszcze żyje ale uważam, że każdy ma wtedy jakiegoś innego ulubionego wokalistę/wokalistkę czy grupę.

Ja uwielbiam Ellie Goulding. Bardzo chciałabym wybrać się na jej koncert. Kilka razy była już w Warszawie ale ja niestety mieszkam w stosunku do Warszawy i jej położenie na 'odludziu'. Nie mam tam jak dojechać. Jeśli miałabym pojechać to jazda zajmie około 8/9 godz. Zależy o której jeszcze bym wyjechała, pewnie musiałabym nocować gdzieś. Na razie nie. Niestety...
No tak są autostrady, ale ja niestety nie wierzę żadnemu środkowi transportu.

Oprócz tego chciałabym też być na koncercie Avicii'ego. Na jego koncertach jest ogromna pozytywna energia. Jeszcze jego piosenki, które powodują (na mnie)
 niewyobrażalny zachwyt. Najbardziej lubię Wake me up ale ostatnio spodobało mi się Addicted To You. Za to nie przepadam za jego piosenką Levels.

Ale Wy - może macie więcej optymizmu w sobie niż ja i nadal głęboko wierzycie, że kiedyś zobaczycie przed sobą, na scenie swojego idola to głęboko mogę Wam  w tym kibicować!

Ode mnie tyle. W nastepnych postach, podzielę się  z   Wami wrażeniami po pierwszym tygodniu lipca, recenzjach 2 sag książek i pewną małą niespodzianką ;)
To tyle ode mnie!


Bastille - Things We Lost In The Fire

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wiesz dlaczego "Duśka" odeszła? Pisze teraz na blogu MSP Abi. Może wróci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła mi, że nie ma pomysłów na pisanie postów na naszym blogu. Zastanawia się nad odejściem ale może zmieni zdanie.

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images