Zakończenia roku 2013/2014. Pożegnania.

Dzień dobry/Dobry wieczór!
Wczoraj misłam specjalne zakończennie w mojej szkole. Dlaczego specjale? Ponieważ skończyłam podstawówkę. Z wyróżnieniem, średnia 5.33 . Wszyscy mi mówią, że w stosunku do poprzednich średnich z 4 i 5 klasy to na koniec 6 się postarałam. Sama z siebie jestem dumna. Nareszcie nie słysze od rodziców, że 'mogłoby być lepiej'. 
Oczywiście było też trochę płaczu, bo żal wszystkim było po 6 latach się rozstawać. W tamten wyjątkowy wieczór nie liczyły się już nasze kłótnie, spory, obrażanie (które czasem było) tylko to, że patrzymy na siebie i wspólnie do siebie uśmiechamy, wspólnie zaczynami płakać i się przytulać oraz życzyć sobie powodzenia.


Poszliśmy do domu około 21. W domu leżąc w łóżku rozmyślałam o każdym, o imprezie z okazji zakończenia roku szkolnego. Wspominałam śmieszne momenty i inne które utrwaliły mi się najbardziej. W innych klasach słyszałam, że pewnie w gimnazjum, licem i innych szkołach będą w lepszych klasach. Ja natomiast uważam, że nigdy nie będę w tak cudownej klasie jakiej teraz byłam.

I najdłuzej zatrzymałam się na pewnej dziewczynie. Kiedyś byłyśmy przyjaciółkami potem stałyśmy się wrogami. Każda chwila dzieciństwa razem. Potem coś się zmieniło i nie byłyśmy tak zżyte. Zrozumiałam, że wykorzystywała mnie. Ale gdy się z wszystkimi żegnałam, czyli przytulałam to nadeszła pora i z nią. Stoimy przed sobą i nie wiemy co zrobić. W końcu ona zaczyna płakac ja mam łzy w oczach i przytulamy się. Nagle zrobiło się cicho i wszyscy się w nas patrzą i zaczynają z nami płakać, niektórzy bili brawo albo uśmiechali się do nas. 
Wczoraj bez słów wybaczyłam jej.

Magicznie było też na przedstawieniu przed rozdaniem świadectw i nagród. Rzucanie 'berecikami' do góry a potem ich szukanie...

Dziękuje za przeczytanie moich zwierzeń :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Uwielbiam czytać Twojego bloga. Ale ten post doprowadził mnie do łez :)
    Sama mam słabość do zakończeń roku szkolnego... ale to co ty i Twoja przyjaciółka zrobiłyście, wzruszyło mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Cieszę, że blog sprawia Ci radość :)

      Usuń
  2. Super! Wzruszyło mnie to i bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images