Krzyżówka!

1.Np.: z daszkiem
2.Np.: przeciwsłoneczne
3.Powstaje tam miód
4.Wozi się w nim dziecko
5.kolorowa papuga
6.żółty z dziurami



Hej! Powyżej jest krzyżówka. Jestem chora, więc za bardzo nie mam siły na robienie posta, dlatego taki krótki post.

Jakby co, odpowiedzi zapisujcie w komentarzu, a pierwsza osoba, która poprawnie napisze hasła dostanie nagrodę. Może to być prezent na MSP, lajki na asku, zobaczymy. A i jeszcze, hasło to pytanie, więc chciałabym, abyście odpowiedzieli. Wszystko jasne, to powodzenia ;*.


Dusia. (PS. Jestem w trakcie tworzenia logo)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. 1. Czapka
    2. Okulary
    3. Ul
    4. Wózek
    5. Ara
    6. Ser
    Hasło: Co u was.
    Odp. U mnie jak zwykle wszystko w porządku
    Nagroda: Jeśli mogę prosić coś na MSP. Login- oliwia12327
    Pozdrawiam
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, wszystko się zgadza ;p. Prezent zostanie wysłany w ciągu 1-2 dni.

      Usuń
    2. Wysłałam blond włosy z konta diana spoko123

      Usuń
  2. Co u was? Cóż ktoś już napisał. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Czapka
    2. Okulary
    3. Ul
    4. Wózek
    5. Ara
    6. Ser

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co u Was? U nas wszystko spoko.

      Usuń
    2. Troche za pozno napisane ;/ ;|P

      Usuń
    3. Mogli wysłać na maila, wtedy nikt bez wiedzy nue znałby odpowiedzi

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images