Jakieś plany na wakacje w 2014 roku?

Cześć!
Niedługo koniec roku szkolnego! Ja mam wystawianą specjalną akademię, bo kończę szóstą klasę. Domyślam się, że też i u Was nauczyciele dają luz. U nas pozwalają nic nie robić na lekcji albo oglądamy filmy o ile działają telewizory. 
Ostatnio 21 czerwca był pierwszy dzień lata. Pogoda okropna* z przejaśnieniami chwilowymi na około 5 minut. Lekki wiatr, od czasu do czasu pokapało deszczykiem.
*czytaj : ani zimna ani ciepła
Jak Sambaxd świętowała ten dzień?
Jadła lody i to podwójnie! Sama dziwiłam się, następnego dnia, dlaczego nie jestem jeszcze chora. W czasach przedszola często chorowałam ale potem już mniej. Może to sprawka zużywanych witamin czy może (niestety) zdrowego odżywiania?

Wracając, jakie macie plany na wakacje?

Ja nigdzie nie wyjeżdżam. W poprzednim roku byłam nad morzem. Niestety w tym nigdzie z rodzicami nie wyjeżdżam, ponieważ mam dostała nową pracę i chce ją dłużej zatrzymać więc urlopu nie dostanie. Ale obmyśliłam sobie, że może na jeden dzień gdzieś moglibyśmy wyskoczyć. Myślałam o Ciechocinku. Dawno tam nie byłam a zapach z tężni jest uleczający...
Teraz tak pomyślałam, że na pewno w przyszłe wakacje w 2015 roku moglibyśmy wyjechać w góry. Ostatnio byłam chyba jak miałam około 6 lat. A kiedy to było? 7 lat temu!
Ale nie wybiegaj na przód zbytnio Samboxd!
 Niestety, wracając z kościoła dzisiaj słyszałam, że podoga zmieni się dopiero 1 lipca!
I mamy tak długo czekać?!
A jaka pogoda jest  u Was?
Podoba Wam się? 
Lubię robić kolaże tematyczne. 
Do zobaczenia!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mi się kolaż nie wyświetla :( Ja jadę najpierw na obóz, potem z rodzicami w góry C;
    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cofam, już się wyświetlił :D Śliczny <3

      Usuń
    2. Śliczny kolaż! Ps. Skąd masz te potworki do postów?
      www.candyrainbow.bloog.pl

      Usuń
    3. Wyszukałam w Google pod nazwą 'ciasteczkowy potwór' i w Paintcie najpierw zmniejszyłam jednego i skopiowałam go kilka razy ;)

      Usuń
  2. Super kolaż, Sambo ;). Ja wczoraj na spacerze z rocznym bratem wracałam w ulewie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda jest okropna. Ciągle pada, a w dodatku tego jest zimno. :/ :/

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images