Jak zrobić swoje własne 'Keep Calm' ?


Cześć!
Dziś kolejny poradnik tym razem jak zrobić swój własny obrazek 'Keep Calm..'
Dopiero od kilku miesięcy zastanowiłam się czy może ja bym własne zrobiła. I postanowiłam przed Wami tą krótką instrukcję zrobić ;)

1. Wchodzimy w tę stronę.
2. Po wejściu na stronę klikamy możemy:
-kliknąć u góry w menu 'Create Your Poster' lub:
-kliknąć na
lub:
-zjechać trochę niżej :)

3. Obsługa:
różowy - tu piszemy tekst
brązowy - wybieramy logo ( tam możemy także przesłać swoje własne loga, które chcemy )
niebieski 1 - zmieniamy tła, możemy wybierać  przygotowanych lub przesłać własne
niebieski 2 - wybieramy kolor tekstu na specjalnej palecie :
 zielony - wybieramy sobie czcionkę
bordowy - podgląd
odcień żółtego - tam możemy dostosować odpowiednia wielkość obrazka itp. :

Na koniec klikamy 'Generate My Poster'.
Jeśli macie ochotę możecie podzielić się swoim obrazkiem na facebooku i twitterze.

Ostatnio przymierzam się do nowego wyglądu bloga. Jak myślicie, w jakich odcieniach mu najlepiej by pasowało?
Do zobaczenia!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja zawsze robiłam keepy w Pizapie, ale tu jest więcej opcji, więc skorzystam pewnie :) Co do wyglądu nie wiem... Może coś takiego letniego? Soczyste kolory i wgl =]
    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Od dawna szukałam tego xDD
    ---
    Zapraszam na mój blog o simsach: simowe-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej a jak potem usunąć?
    porszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej a jak potem usunąć?
    porszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images