We heart it

Witajcie czytelnicy bloga Gadamy o wszystkim, przez Abieskę i mnie nazywany Gadankiem!
Dzisiaj *wyjątkowo* jestem przepełniona radością pomimo, że za oknami jest ponura pogoda. Nie wiem jak u Was, chociaż łudzę się że zaświeci słoneczko chociaż na kilka sekund.

Dzisiaj porozmawiamy o mojej ulubionej stronie internetowej, na której możemy podzielić się swoimi inspiracjami. Jest to We Heart It.

Tak wygląda logo strony.

O co w tym wszystkim polega?
Jak już wcześniej wspomniałam, chodzi o to, by dodawać swoje inspiracje; mam tu na myśli obrazki, które mają nam coś przekazać : radość, smutek. Można także znaleźć tematyczne, wystarczy wpisać u góry w specjalnym polu do wyszukiwania. Dodawać możemy tylko, gdy mamy założone konto.
Możemy zaserduszkować zdjęcie, jeśli nam się spodoba, udostępnić je na tumblrze, facebooku, twitterze lub przesłać e-mailem. 


Różowy kolor, jak pewnie się domyślacie możemy  zdjęcie zaseruszkować.
Po naciśnięciu koloru ikony oznaczonej zielonym kolorem możemy udostępnić obrazek.
Po naciśnięciu niebieskiej ikony zaznaczonej kolorem niebieskim, możemy wybrane zdjęcie ustawić jako okładkę, czyli jak wejdziemy na nasze konto możemy ustawić to jako tło konta.
Te kółko zaznaczone jasnym zielonym oznacza iż jeśli stworzymy jakiś obrazek i wstawimy go na We Heart It i ktoś na niego wejdzie będzie obok nasz nick i adres do naszego konta. Pod tym jest kto jeszcze zaserduszkował. 
Fioletowym pętlą oznaczyłam kto ma już to zdjęcie w swojej kolekcji.
Zapomniałam; po zaserduszkowaniu możemy dodać zdjęcie do naszej kolekcji.
Aby zobaczyć swoją kolekcję wystarczy wejść na swój profil.
Na swoim profilu możemy także zobaczyć kogo obserwujemy, kto nas śledzi i ile mamy serduszek.
Ja na obecną chwilę mam 619.



Oto moje konto na We Heart It : /Sambaxd
Dziękuje za przeczytanie posta ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Hej jestem szczęśliwą posiadaczką konta na We Heart It od dnia i nie mam zielonego pojęcia jak zmienić tło mam nadzieję że mi odpiszecie i pomożecie mi z moim problemem w jak najszybszym czasie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz zmienić tło na WHI to muisisz odwołać si do mojej instrukcji o punktu gdzie opisuję zaznaczone na niebiesko. Zdjęcie możesz wybrać tylko z twojej kolekcji ( o ile masz) lub wybrać ze swoich zdjęć (inspiracji).
      O to Ci chodziło?

      Pzdr Sambaxd

      Usuń
    2. dzięki, też miałam z tym problem!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam pytanie.Zmieniłam telefon z Androidem na Iphone'a i nie wiem jak mogę udostępniać obrazki tzn. wysyłać znajomym przez Messengera? Proszę o pomoc, pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images