Saga Zwiadowcy, dokładniej 5,6 i 7 Księga

Witajcie!
Dzisiaj chciałam opisać trzy książki, któe ostatnio skończyłam czytać i chciałam się z Wami ogółem podzielić na temat ich i nie tylko ich ale i poprzednich części. Nie będę się bardzo przywiązywać do opisywania tylko podzielę się  z  Wami przeczuciami
Zaczynam!
Seria Zwiadowcy. Angielski tytuł: Rangers Apprentice
Oryginalny język: angielski
Wydawnictwo: Jaguar
 
Seria Zwiadowcy. Świetna saga, opowiadająca o życiu młodego ( z każdą serią coraz starszego ) chłopca Willa, który był sierotą i jak dowiadujemy się w pierwszej część trafił do sierocińca na Zamku Redmont. Po jakimś czasie zaczyna nauki u zwiadowcy - doświadczonego Halta, bardzo cenionego w całym Araluenie. 
Poszłam do biblioteki i zamieniałam wybrać jakąś serię. W mojej bibliotece w mieście jest strasznie dużo książek czyli sag, serii o czymś.
Pomyślałam, żę wezmę Harry'ego Potera ale nagle popatrzyłam się na górną półkę i dostrzegłam.
11 książek. Seria Zwiadowcy. Pierwsza Księga - Ruiny Gorlanu.
Nazwa jak nazwa ale zaciekawiła mnie. Spojrzałam na opis. Wypożyczyłam. Potem w internecie poczytałam recenzję i były pozytywne. W rzeczy biorąc tego oczekiwałam od książki, którą chciałam wypożyczyć. W końcu otwieram książkę. Czytanie jej zajęło mi 4/5 dni. Książka wciągnęła mnie od początku do końca i chciałąm więcej. Poszłam do bibliteki po drugą księgę. Niestety dostałam lekkiego rozczarowania, bo ta część mnie nie wciągnęła a szkoda, oczekiwałam w moim mniemaniu czegoś więcej. Przerwałam czytanie tej sagi. Czytałam inne książki. Aż w końcu zaciekawiło mnie co się znów wydarzy w trzeciej księdze. No to idę, wypożyczam i czytam.
I jak się okazało - znowu nabrałam chęci czytania tego. W końcu skończyłam czytać czwartą część i czekam na piątą, gdzie Will jest już pełnoprawnym zwiadowcą. Niestety musiałam czekać aż miesiąc na piątą część! Zdenerwowałam się i trochę z niechęcią sięgałam po inne książki. I po upływie tego czasu w końcu jest piąta część i jak na szczęście szósta! Wypożyczyłam obydwie. Dodam, że w tym czasie gdy czekałam na piątą księgę to przeczytałam pierwszą część Eragona i ta też mnie zaciekawiła. Ale też musiałam na pozostałe dwie częśći tej trylogi czekać dwa miesiące!
I teraz jestem po przeczytaniu siódmej częśći Zwiadowców.



Zdjęcia wykonane telefonem Samsung Galaxy S Young

I na razie przestałam czytać. Dlaczego? Bo wreszcie doczekałam się dwóch pozostałych części Eragona : Najstarszy i Brisingr.
Za miesiąc możecie się spodziewać recenzji tego i innej książki: Naznaczona.
A teraz każdego z Was zapraszam do przeczytania cociaż jednej książki o zwiadowcach, czyli pierwszej części ale prawdę mówiąc cała seria zasługuje na przeczytanie ;)


A teraz...


Postaram się cierpliwie czekać na premierę!
A wy? ;D

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Samba, dużo myślałam od odejścia od tego bloga. Uznałam, że to był wielki błąd. :D. Chciałabym na nowo wrócić, z nowymi pomysłami. To oczywiście propozycja, nie wiem czy jeszcze mam jakąś szansę. Liczę na odpowiedź.
    ~Dusia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym chciała zaimponować Ci, powiedziałabym, że ja wiedziałam, żę tak się stanie.
      Ale tak nie było ;D Oczywiście, czytałaś mojego posta, gdzie pisałam o Tobie i ponowne przyjęcie do bloga to tylko formalność i znowu możesz z nami prowadzić bloga! ;)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję. Mam sporo pomysłów. Mój email : Dianulta123@wp.pl

      Usuń
  2. Zwiadowcy to super książki :D Mój blog: http://to-prawdziwa-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się w zupełności :) Będę czuła trochę pustkę w sercu, jak po przeczytaniu sagi Igrzyska Śmierci, że już skończyłam czytać wciągające książki..

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images