Konkurs - podziel się swoją opinią!

 Hey! Na początku chciałabym podziękować sambie za możliwość napisania wpisu o konkursie. Specjalnie zerwałam się o 23:00, by go napisać. :D
 Zadanie nie jest trudne. Wystarczy w komentarzu podzielić się opinią na temat naszej działalności na blogu. Możecie pisać co chcecie! Co wam przeszkadza, co podoba i jakie tematy są najlepsze. Technika dowolna! Możecie to opublikować w formie opisowej lub punktowej!
 Nagrodą jest możliwość opublikowania jednego postu na naszym blogu (gościnnie). Prawdopodobnie to będzie w takiej formie, że dodamy zwycięzce chwilowo do autorów bloga.
 Zachęcam do wzięcia udziału! To nic trudnego. Wystarczy tylko sklecić jakąś wypowiedź 5-10 zdaniową (chyba, że ktoś chce się bardziej wykazać) i gotowe. :) Byee. :*


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wreszcie konkurs! Ciekawy i chyba spróbuje się rozpisać.
    Więc:
    Bloga czytam od około 3 miesięcy. Nie byłem od początku, ale chętnie czytam starsze posty.
    Bardzo mi się podoba w jaki sposób pisze Samba i Duśga. Nie piszą jakiś wymuszonych opisów i ciągną bezsensu tylko robią konkretne posty, na które miały już zaplanowane i ubierają je w słowa. Abi ja Twoje posty czytałem i czytam na Twoim blogu i chyba nie muszę nic dodawać c:.
    Fajne jest wygląd prosty i nieprzesadny. Wszystkie gadżety jakie powinny być, są. Tło jest ładne, a z tymi gwiazdkami miód, malina.
    Przejdę do tego co mi się nie podoba, a więc jest to ta przestrzenie pod nagłówkiem. Wiem, że to może być wina szablonu, ale chyba można coś z tymi zrobić. Nie podoba mi się jeszcze częstotliwość wydawania postów. Wiem, że to nie Wasza wina, macie swoje sprawy prywatne, ale moża 20-30 minut pisać posta w roboczej, a potem zapisać i znowu tak samo 20-30 minut dokończyć posta i go opublikować. Nie chcę się wymądrzać, bo dłużej od mnie blogujecie, ale to tylko moja uwaga.
    Cała reszta bardzo mi się podoba c:.
    Wiem, że mam małe szanse to wygrać, bo już piszę u Abi, ale zawsze warto spróbować ;). Zgłosiłem się dlatego, bo mam ochotę tu pisać, ale nie na długo tylko epizotowo. Trochę dziwnie to brzmi, ale chciałbym się podzielić moim pomysłami właśnie TU.
    Fajny konkurs. Życzę innym powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak robię. Piszę posta do połowy, a na następny dzień go dokańczam. I bardzo Ci dziękuję. No.

      ~Dusiaggg ;)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images