Dowiedz się więcej o ... 2#

Hej!
Nadal będę pisać o tej serii. Jest ona ciekawa i można się sporo dowiedzieć.

Nasza seria nosi tytuł : DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O .. ZWIERZĘTACH.

Dzisiaj również o zwierzętach. Jest masa dziwnych zwierząt, więc czemu nie poświęcić na nie 2 postów? :3.

Pierwsze zwierzę to Suhak. 


Nie jest on jakiś bardzo wyjątkowy. Gdyby nie "pysk", pewnie nie napisałabym o Suhaku. Przypomina on mi trochę sarnę, trochę kozę...? Spokojnie, w Polsce ich nie ma. Gdzieś w Rosji, Chinach biegają po trawie, ale nie w Polsce. A szkoda.. Te zwierzęta to ssaki. Samice nie mają rogów. Wiem jeszcze tyle, że te Suhaki uważane są za antylopę.

Jeszcze kilka fot. Na zdjęciu poniżej są Samice.





Kolejne zwierze to Assasin Spider. (Grr, nienawidzę tych nazw xD)

Tutaj widzimy to jakże dziwne zwierzę. Jest to mieszanina bociana z pająkiem. Szczerze to pająk.

Mówmy na niego Spider (czyt. Spajder ;p)

Nasz Spider ma bardzo długą szyję, co umożliwia łapanie innych pająków, co oznacza, że jest .. KANIBALEM ;O. Podobno są to jedne z najgroźniejszych pająków. Spidery zabijają ofiarę tymi kłami, które są bardzo długie. Nie ma co się więcej rozpisywać. Teraz fotki :3







Okey, teraz kolejne zwierze : Cow Killer.


Na wstępie mówię, że nie udało mi się znaleźć więcej zdjęć. Szukałam na google grafika i na różnych blogach. Nie ma. Trudno.. To jest osa. Przypomina mrówkę z sierścią pandy, ale tak nie jest. Żądli. Gdy zostaniesz użądlony, poczujesz taki ból... Mnie nigdy to coś nie użądliło, ale bardzo ciekawą mnie takie niespotykane zwierzęta, stąd wiem o tych zwierzętach. Najczęściej czytam ciekawe blogi.

A teraz powiem, że znalazłam zdjęcia. Oj, nabrałam Was. Jak się  z tym czujecie?


Okej, nie chcę, aby wasz mózg wybuchnął od tych informacji, więc na dzisiaj kończę.

Dusiaggg


W trzeciej części będzie inna kategoria, nie zwierzęta. Kategoria to będzie.. Nie, nie zdradzę wam ;*.

Okej, pa ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajny post :D.
    Te Suhaki pochodzą na stepach (Azja i Europie) oraz na Pampach (Ameryka Pd.) i na Preriach (Ameryka Pn)
    W sumie jeden i ten sam obszar, ale na innych kontynentach inna nazwa.
    Tak jak napisałaś, że żyje w obaszarch trawiastych, czyli stepach.
    Jak napisałaś, że żyją w ROSJI, CHINACH, AZJI. Azja to kontynent, czyli mieszczą się w niej państwa Rosja i Chiny. Tak moja drobna uwaga. Troszkę się wymądrzałem, ale tak już mam.
    ~ czytelnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grr, moja sis! Tak to jest jak masz 15 letnią sis i sie nie wylogujesz...

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images