Czy wolisz.. ?

Hej!
Właśnie zauważyłam, że piszę 3 dzień pod rząd posty! No, nieźle Duśka, nieźle ;P. Dzisiaj post nie będzie za długi, ale ciekawy. Zacznijmy!

Czy wolisz zjeść robaka, czy pajęczynę?
Hmm, w sumie to pajęczynę. Robak to żywe stworzenie, więc na pewno nie pozwoliłabym na to, aby w buzi mieć coś żywego! Łee. :C.

Czy wolisz Czerwonego Kapturka, czy Królową Śniegu? 
Chodzi o bohaterów, nie o książkę. Czerwony Kapturek był naiwny, więc wolę Królową Śniegu xD.

Czy wolisz Frytki czy Cole?
Odpowiedź to ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COLA! Oj, głupawka odbija...

Czy wolisz złamać rękę, czy posikać się przy całej klasie?
Ręka, ręka. Kit, ręka zrośnie, a spodnie będą śmierdzieć aż po wieki.. POWIEKI!!


Czy wolisz przeczytać książkę, czy gazetę ?

Książkę! Polecam "Niezgodna".

Czy wolisz Nutellę, czy 10 czekolad?

Nutellę. Kocham Nutellę. Tak. Jestem Nuttellanators?

Czy wolisz laptopa, czy komp stacjonarny?
Stacjonarny, ale taki NIE MULĄCY!! Nie trzeba ładować, można grać w Simsy (Od Simsów na lapie, psuje się system).

Czy wolisz androida, czy windowsa na tel ? 

Androidaa. Lubię roboty. *-*


Okej, możecie odpowiadać na pytania w komach. Oczywiście nie musicie na wszystkie. Post się podobał?


Wasza Dusia

You Might Also Like

9 komentarze

  1. ale wy głupie samba jestesi świniom. abieska ty prawie nigdy nic nie piszerz, ten blog jest marny. sruśka czyli głupia duśka pisze takie posty, rze żygać sie mi chce ! i nie patrzcie na mojom pisownie byo to nie liczy sie tylko to co tu ja pisze ok.~! nic nie wole bo to post sruśki . o tych zwierzentah jest tyle błendów haha sramba nie wie kogo ma pszyjąć do bloga . jakomś idiotke wzieli która nie umie pisać bez błendów ( sruśka ). chomik080 była najlepsza napisała o fajnym temacie psah. GŁUPI BLOG! bleee hejtuje was. BVFDSDYTGFVDCFVRBGVFDHBGVREDGHKMJNHUYGTFRDESMJNHBGVFCDXSBNHUJDBFIUSBVCUYVBGRT7G48FV87Y6FD5VBUIHYGCXVHB V2CFTXVCRT5EX4C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mnie ani Samby nie znasz. Abieska ma dużo nauki, ale pisze. Ma wersję roboczą i dopiero zorganizowała konkurs, już nie wspomnę o życiu w realu! Pisownie odstawmy na bok. A tak po za tym nie "sruśka" tylko "duśka". To wszystko świadczy o Twojej kulturze. A może wymienisz kilka błędów z posta? Cieszę się, że podobały Ci się posty Chomika, ale uszanuj to, że ona już nie jest w składzie bloga.

      Usuń
    2. Na początek: nie "sramba" tylko Samba lub Sambaxd. Uszanuj to. Po drugie: Wyjaśnijy sobie parę spraw drogi Anonimie. Postów z mojej strony nie ma ostanio, bo mam poprawki w szkole. Chciałabym dobrze wyjść z ocenami na koniec roku. Abi ma tak samo. Jesteśmy podobnego wieku więc wiem ona wie coś o tym. Nie wiem ile Ty masz lat, ale mógłbyś to uszanować - to tak na marginesie. Też cieszę się, że podobały Ci się spoty chomik080. Co do postów Dusi, myślę, że każdemu takie komentarze się przydadzą, bo pokazują co mamy zmienić. Ale, do czasu GDY SIĘ PO CHAMSKU NIE OBRAŻA KOGOŚ I NIE KRYTYKUJE, BO NIE NAPISAŁ POSTÓW!
      Może większość mnie skrytykuje jeszcze pod postem, za to co napisałam o szanowaniu kogoś ale po prostu musicie trochę uwierzyć, że i tak się staramy a chociaż próbujemy. Nie wiem czy to co napisałam ma sens ale jestem trochę zdenerwowana/

      Usuń
    3. kupa biskupa blee

      Usuń
    4. Słuchaj Anonimie:
      Płynie, Zdzisła płynie,
      W Twojej żołądkowynie!!!!
      BOBRY RZĄDZĄ, A TY TY TY....
      NIEBOBRZY JESTEŚ!!!!!!

      bobr125

      Usuń
  2. MediaMarkt, nie dla kompotów!!!!
    Mówie do animka pierwszego, oraz tego pod Sambą.
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam przymulać anonimy!!!!!!!! Anonimie:
      Z podłogi spadłeś???
      bobr125

      Usuń
  4. Mi post się podoba. Co prawda na początku nie za bardzo interesował mnie blog , ale teraz jest bardzo ciekawy. Diana zrobisz post o tej książce niezgodna słyszałam , że są jeszcze 2 części zbuntowana i wierna

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images