Ciepłe, zimne dni.

Witajcie!
Uznałam, że to dobra pora w końcu napisać posta. Pomyślałam, że jeśli długo nie będą się pokazywać moje posty tematyczne czasem dodam coś innnego, coś opowiadającego o moich minionych dniach.
Szczerze?
Nie pisałam postów, bo nie chciało mi się pisać postów tematycznych. Niby miałam przygotowanych kilka tematów na "ratunek" ale uznałam iż żaden nie pasuje. Tak, oto ja czasem mam zbite dni, w których nic mi nie pasuje.
Abi nareszcie powróciła! Nie napisała jeszcze kolejnego posta, tylko dlatego, żę nie miała czasu. Widziałam jej przyszłego posta w wersji roboczej - myślę, że Wam się spodoba.
Najważniejsze pytanie tego postu - Jaka jest u Was pogoda?
U mnie jest raz ciepło raz zimno. Przez kilka godzin może padać, a potem się rozpogadzać i tak w kółko. Ja rozumiem, że to może trwać to przez kilka dni ale nie przez tydzień, że robi się z tego jakiś cykl! 
Hmm. chociaż i yak myśloe, że jak przyjdzie ciepło i zostanie na dłużej to potem i tak mi się sprzykrzy i znów będę narzekać.
Kto z Was oglądał Eurowizję? Wiecie co, ja i tak się cieszę z tego miejsca które zajęła Polska. To i tak dobrze to naszej 2-letniej przerwie.
 A teraz moje zdjęcia z telefonu, któe wykonałam gdy wracałam ze szkoły muzycznej. 
Było to około 19.30 .


Docenicie, moje amatorskie zamiłowanie do fotografii ?
Niedługo Abi zaprezentuje Wam niespodzianke ode mnie i od niej ;)
Dziękuje za posta i zapraszam na kolejne. 

Zdjęcie na kolejne dni od Roberta Downey'a Jr. :

 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Fajny blog ;). Skomentowała to, ponieważ wiem jak to jest, gdy nie masz komentarzy. Myślisz wtedy, że nikt nie czyta Twojego bloga ;). To link do mojego, o moim własnym życiu: http://to-prawdziwa-ja.blogspot.com/
    Jeżeli chcesz, to skomentuj, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać posta od Abi. Świetny post ;)

    ~Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images