4 pory roku. :D

Hej!
No, więc dzisiaj gadałam z koleżanką o tym, czy zima jest lepsza od lata. Sprzeczaliśmy się chwilę i w końcu wybraliśmy lato. Zaraz opiszę dlaczego ;).

WIOSNA :


Lubię wiosnę. Zwykle jest ciepło. Są kwiaty, liście na drzewach. Zawsze, gdy jest cieplej, gdy nadchodzi wiosna lubię patrzeć jak szybko pojawiają się kwiaty, liście na drzewach. Sama nie wiem czemu ;[. Na moim podwórku aż roi się od mleczy, dzięki czemu mogę robić wianki z nich.

Wyglądają one tak jak na rysunku. Oczywiście nie umiem zrobić takiego ładnego, bo jestem leniwa. Jakiś krzywy mi wychodzi. Nawet zawiązać nie umiem xD. Szczerze mówiąc to trudne, zrobić taki wianek. Napisałabym jak, ale jestem kiepska w opisywaniu czegoś. Ale masło maślane xd. W każdym razie teraz jest wiosna. U mnie jest tak gorąco, że chodzę w krótkim rękawku i krótkich spodenkach i mi tak gorąco, że nie wiem co. Już wyobrażam sobie lato... PS. Wiosna zaczyna się 21 marca.









LATO : 



Sama już nie wiem, czy wolę lato od wiosny. Boję się, że w lato będzie jeszcze cieplej niż jest teraz. Ale jakby popatrzeć na to z innej strony, to można chodzić na plażę. Kąpać się w morzu, opalać, jeść lody, są wakacje. To są zalety lata. Oj, dużo ich. A wady? To na pewno upał. Więcej nie potrafię wymienić. Prawie same zalety. Są kwiaty, rośliny, ciepło, słońce i wszystko, co kocham. Można nosić krótkie spodenki, co ja uwielbiam. Najlepsze i tak są wyjazdy, wycieczki szkolne, czy kolonie! Nie ważne, czy na jeden dzień, czy na 2 miesiące. Ważne, że gdzieś pojedziemy. Ja jadę na pierwszą wycieczkę w tym roku szkolnym do jakiegoś oceanarium w Stralsundzie.. Nuda.. Rok temu była wycieczka do jakiejś wsi. W każdym razie byliśmy tam 3 dni we "Frajdzie". Było wspaniale, a zielona noc najlepsza. Chłopaki zrobili nam "piankę" do włosów. Naprawdę pomieszali jakieś płyny i dodali wodę. Piana była u góry, więc myślałam, że poleci na nogę koleżanki, Doroty. No, więc odchylam butelkę i leci mi woda -,-. Ja sobie poszłam gdzieś do WC i nie wiem co się dalej stało, ale Dorota się obudziła i nie skapnęła, że ma mokrą nogę. Pamiętam jeszcze, że musiałam iść żebrać, aby móc u chłopaków podłączyć telefon, bo nasz kontakt był zepsuty xD. Było super!


Jesień :


Jesień, to dla mnie taka nijaka pora roku. Jest zimno, mokro i tyle. I jest masa liści, które najczęściej są mokre, bo wspaniały deszcz napadał. Jakieś tam plusy są, ale rozpisać się nie da. Są kolorowe drzewa, to wyróżnia tą porę. Właśnie w ten czas zaczynamy rok szkolny. Nic ciekawego i tyle. Ale muszę przyznać - nie ma to jak skoczyć sobie w stertę liści. To bardziej dziecinne, ale ja nie lubię przejmować się opinią innych. Żyję własnym życiem i tyle. Moje motto to : Ci, co mówią o mnie mają nudne życie. Wolą mówić o moim, niż o swoim.. Czasami, gdy ktoś mnie obgaduje mówię sobie to motto i od razu mi lepiej. Odwracam głowę i olewam 'przyjaciółkę'. Oj, znowu wyszłam z tematu. Nieważne.


Zima : 


Szczerze, nie przepadam za zimą. Jest zawsze zimno i mokro. A chlapa jest nie do wytrzymania. Nienawidzę jak wdepnę w taką chlapiącą kałużę błota. Jestem dziwna. Od razu, gdy widzę kaczki na zamarzniętym lodzie chce mi się płakać. Chcę rozłupać lód i zrobić miejsce do pływania dla nich ;]. Drzewa wyglądają biednie. Śnieg ma również tysiąc zalet. Można robić bałwany, rzucać się śnieżkami lub robić aniołki. Główny minus to noszenie kurtek. Brzydko w nich wyglądam, tak samo jak w szalikach.


No, dobra dzisiaj kończę pościk. Mam nowego laptopa i nie zrobiłam na nim jeszcze logo, więc zostawiam wam taki tęczynkowy podpisik. Ale najpierw chcę zapytać, czy podobał się post i czy cieszycie się z mojego powrotu?

Dusiaggg

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja bardzo się ciesze!!!!!!!
    fajni ze napisałas o porach roku ale mysle ze stac cie na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale mam karę i ograniczony czas na komputerze. Bardzo Ci dziękuję za komentarz!
      ~Dusia.

      PS. Posta spodziewajcie się jutro, będzie to "Dowiedz się więcej o .. 2#".

      Usuń
  2. To czekamy na pościk!!!
    bobr125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post już wykonany. Pozdrawiam Dusiaggg..

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images