Tego się nie spodziewałam !

Witajcie!
Zamierzałam napisać posta jutro ale chciałam się podzielić z Wami lub po prostu pochwalić rzeczą, którą odkryłam kilka minut temu. Nie wiem, może niektórzy już widzieli to w swoje urodziny gdy weszli na tą przeglądarkę ale uszanujcie ja to widzę pierwszy raz. A teraz mini prezent od Wujka Google !






Ja sobie wchodzę na Google i patrzę torcik z ciastkami i zastanawiam się co jest w tym dniu, bo Google swoją wytrynę zmienia w zależności jaki dziś jest ważny dzień. 
I patrzę a tu "Wszystkiego Najlepszego Sambaxd!" 
Tak dziś są moje urodziny ale ten dzień nie tylko jest po części dla mnie radosny (  smutny ) ponieważ....


Tak, koniec systemu Windows XP. Sama go miałam i nawet nie sądziłam, że kiedyś może już się skończy i być zastąpiony nowszymi systemami i że może być w moje urodziny!
Rada ode mnie dla Was :
Zawsze w dzień swoich urodzin wchodźcie w przeglądarkę Google, bo czeka na Was mała niespodzianka ;)
Mam pytanie : Chcecie więcej moich wpisów tematycznych czy czasami o moim życiu?

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images