Special Post!

Cześć Kochani!
Na dzisiaj wymyśliłam taki specjalny post. To takie moje przeprosiny za nieobecność. Post będzie w miarę długi. Omówię ciekawą książkę i opowiem o moich zainteresowaniach nieco dokładniej. Zaczynamy!

Niezgodna - tą książkę opiszę.

Są trzy części. Ja osobiście czytałam dwie "Niezgodna" i "Zbuntowana". Polecam każdą. Mam nadzieję, że przeczytam w jak najszybszym czasie Wierną! Opiszę ją.

Miasto, jest podzielone na 5 Frakcji ( Altruizm, Erudycja, Serdeczność, Prawość, Nieustraszoność ). Beatrice, czyli Tris ( Takie imię przybrała w nowej frakcji ) należała do Niezgodnych. Pochodziła z Altruizmu, czyli bezinteresowości. Na teście przynależności ( sama nie wiem czy dobrze napisałam ) okazało się, że jest niezgodna. Niezgodność jest bardzo niebezpieczna. Grozi śmiercią. Tris, na Ceremonii wyboru, musiała wybrać frakcję do której teraz będzie należeć. Wybrała Nieustraszoność. Na początku nie dawała rady, później stała się bardzo ważna. Dlaczego? Co takiego zrobiła? Zakochała się? . Tego wszystkiego dowiecie się w Niezgodnej. Bardzo polecam. W Zbutowanej, akcja toczy się szybko. Co chwilę się coś dzieje. Nie ma czasu na odpoczynek. Czy jej bliscy ją okłamią? Czy wygra wojnę? Uda jej się ocalić przyjaciół? Czytajcie i się przekonajcie. Teraz wstawię masę zdjęć. Przekażę tyle, że za 4 dni jest premiera filmu! Ale się cieszę! Może pojadę.? Bardzo bym chciała, ale to nie zależy ode mnie tylko od mojej koleżanki, czy mnie zabierze, czy nie. Myślę, że mam jakąś szansę pojechać.. Nie wiem. Okej, masa zdjęć.


































Niektóre zdjęcia są niewidoczne, ale no, co poradzić. Nic nie wymyślę. Wiecie jak powiększyć, prawda? PS. Kliknij!.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz opowiem o moich zainteresowaniach. Interesuję się rysowaniem, koszykówką, ping-pongiem, jazdą na rolkach.

Zacznę od rolek. Uwielbiam na nich jeździć. To prawie to samo co na łyżwach. Chodzę sobie wtedy na Orlika i jeżdżę. Uwielbiam jeździć z kumpelami . Wtedy są odpały itd. Ktoś się wawali <3.

Koszykówka - Myślę, że jestem w tym dobra. Nie mam najlepszych przyjaciółek. Nie wspierają mnie w tym. Nie wiem czemu. Nie ważne. Chodzę na dodatkową koszykówkę. W lato chodzę na boisko z kumpelami i gram .

Ping-pong - Co tu dużo mówić. Po prostu go lubię. Jestem najlepsza z klasy, lubię gdy ktoś jest na moim poziomie. Nie cierpię przegrywać.

Rysowanie - Rysuję głownie portrety. Nie wiem czyje. Nie umiem narysować czyjegoś portretu, bo po prostu nikt nie będzie wiedział kto. Jestem na poziomie "amator". Nie jestem za bardzo dobra. Coś umiem, a coś nie.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, teraz kilka żartów na dzisiejszy dzień :
-Zadzwoń do BFF, koleżanki i powiedz, że złamałaś rękę.
-Mamie zamiast do soli nasyp cukru, a zamiast cukru to nasyp sól.
-Obsmaruj klamkę pastą do zębów (XD)

Kilka pomysłów! A Wam podoba się post specjalny?

DUSIA <3

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images