Odchodzę.

Hej, dzisiaj nie będzie miły post. Odchodzę. Masa nauki, kartkówki, sprawdziany, nauka. Ale, to nie jest jedyny powód. Mam problemy ze wzrokiem, a notce poświęcam zbyt dużo czasu. Ciężko ogarnąć każdego bloga, każdy szczegół. Zanim coś wymyślę, mijają wieki. Ciężko pisać regularnie. Szczególnie jak nie ma o czym. Czasami coś wymyślę, a czasami nie piszę, bo nie ma pomysłów. Czasu mam nie wiele, jak zawsze. Mam wielką nadzieję, że blog nadal będzie tak świetny. Byłam tutaj jakieś pół roku, za co serdecznie dziękuję. Dziękuję bardzo Abiesce i Sambie za szansę pisania tu. Świetnie tu się pisało. Z chęcią czytałam wasze komentarze. Wiem, że nie jestem idealna. Liczę na to, że Samba da radę sama prowadzić bloga, lub niech przyjmie kogoś, kto naprawdę będzie pisać systematycznie. Dziękuję i żegnam! Oczywiście, nadal będę czytać każdy post na blogu :3. Zaraz po upublikowaniu posta się usuwam, pa ..

Wasza DuSia <3


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nieeeeee!!! Twoje posty były SZCZERZE naaajjjleeepszeee!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. I dziękuję. Nadal piszę, ale na jednym blogu, i czasami na jakimś tam o MSP. Mua-zycie.blogspot.com

      Usuń
  2. Szkoda :c Podobały mi się Twoje posty, ale świetnie rozumiem dlaczego odeszlaś.

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Widzę, że moje posty Wam się podobały. Za to dziękuję <3.

      Usuń
  3. Usuwasz się z bloga, czy Msp?

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images