"Obs za Obs"




Cześć!

Chcę Was serdecznie przeprosić, że już ponad tydzień nie było postów na blogu i że ja mawet nie napisałam notki. Jakoś tak nie miałam czasu, bo przed świętami miałam dużo kartkówek i sprawdzianów *jakby moi nauczyciele nie mogli zrobić części sprawdzianów i kartkówek przed i po świętach* . Dziękuje wyrozumiałym.

obrazek ze : weheartit.com

Dzisiaj

Dzisiejszy temat miałam poświęcić o sprawie w sferze blogowej. A dokładnie o obserwacjach.
Dodatek "Obserwatorzy" można dodać ana każdego bloga. Jest on jednym z najbardziej potrzebnych gadżetów na bloga. Dla mnie jest on obowiązkowy.
Co to są te "obs za obs" ? To są obserwacje za obserwacje. Polega to na odwdzięczeniu się obserwacjami. Ostatnio "podróżująć" po blogach - modowych czy lifestyle'owych itp. - zauważyłam ten temat i pomyślałam, że sama o nim napiszę. Większość blogerek ( z blogerami się niestety nie spotkałam ) uważa, że nie powinno się tego robić. Drugiej połowie tzw. "wisi" to.
Dlaczego tej  pierwszej połowie to przeszkadza?
Zacznijmy od końca : myślę, że pewnie każda/każdy z Was spotkała/spotkał się z osobami o ... nie czystych zamiarach, czyli chcieli Was wykorzystać do czegoś. Blogerki przestrzegają przed tym, żeby nie robić "obs za obs". Osoba, która Ci to proponuje po prostu robi to dlatego, że chce mieć o jednego więcej obserwatora, czyli może ciebie. Dlatego zanim podejmiesz decyzję przemyśl ją dwa razy, postukaj się w głowę (lekko!) i jeszcze raz pomyśl.

Co ja o tym myślę?

Ja nikogo nie będę hejtować, że on robi "obs za obs". Nie przeszkadza mi to, chociaż ja sama rzadko to robię, bo też trochę mi to się nie podoba. 
Ale decyzja zależy do Was i nikt nie powinien w nią ingerować!


Dziękuje za przeczytanie posta !

Życzę rodzinnych, przepełnionych radością Świąt wielkanocnych!



You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images