Muzyczne Spektakle #6

Witajcie!
Postanowiłam wreszcie (!) napisać posta po tej ogromnej przerwie na blogu, już drugiej albo i trzeciej. Miałam napisaćposta kilka dni tem ale przed tymi dniami majowymi miałam masę roboty, czyli sprawdziany i kartkówki. Hmm. z reszt a dobrze niż po dniach majowych, bo musiałabym siedzieći się uczyć a idę do koleżanka na noc w czwartek.
Wracająć do ostatnich szybkich  wydarzeń na blogu.
Jest mi bardzo przykro i smutno, że Diana odeszła. Polubiłam ją i jak weszłam i zobaczyłam jej post o odejściu to od razu wyłączyłam komputer. Ze złości. Ale nie na Diane tylko na siebie. Tak, na siebie, bo pomyślałam, że to moja wina. Pomyślałam, że może Dianie nie podobało się na blogu ale to ukrywała i takie tam. Ale po kilku minutach weszłam i przeczytałam wszystko. Informacja dla Diany : Dusia, rozumiem powód i bardzo dziękuje, że chciałaś blogować na naszym blogu i pamiętaj, że ta posada dla ciebie zawsze będzie wolna ;)
Co do Abi to bardzo się cieszę z jej powrotu i mam nadzieję, że Wy też. Te dwie sytuacje dały mi wielkiego kopa, który znów dał mi taką radość z pisania. Oznaczała to oczywiście, że muszę się za siebie wziąć i starać się być coraz lepszą blogerką.

Dzisiejszy temat!
Dzisiaj porozmawiamy o muzyce. Widać po nagłówku. Ale temat zwiążę  też z psychologią.
Słyszycie muzykę - czy wywołuje w Was jakieś emocje?



We mnie na pewno tak. Słyszę ulubioną piosenkę - powoduje we mnie radość. Usłyszę jakąś przypadkową piosenkę pierwszy raz - spodobała mi się i przy niej chce mi się skakać, uśmiechać.
Przy niektórych piosenkach chce mi się nawet tańczyć!
Piosenki, które we mnie wywołują coś to :
Steppenwolf - Born to be wild
Florence and The Machine - Spectrum
Ellie Goulding - Burn
Guy Sebastian - Like a Drum
Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemarker
Kings of Lion - Use Somebody
są też inne



Muzyka dobrze łagodzi nerwy. Oczywiście chodzi mi o rodzaj muzyki relaksacyjnej.
Słyszałam, też że podobno muzyka dobrze działa na jakieś choroby. Pomaga w leczeniu.
Słyszałam kiedyś w telewizji i jak ćwiczyliśmy do testu szóstoklasistów kiedyś trawił mi się o tym test.
Czy wy też macie piosenki, które wywołują na was emocje.?
Znacie Miley Cyrus? *och, chyba każdy ją zna!* I na pewno każdy zna jej piosenkę, tym bardziej teledysk, "Wrecking Ball". Nie przepadam zbytnio za Miley ale ta piosenka... po prostu ją lubię. Jest smutna i wzruszająca.


Muzyka wywołuje u nas emojce, bo działa na psychikę człowieka przez dźwięki i dlatego tak chętnie jej słuchamy (nie musimy przy utworach śpiewać) i mamy różne poglądy na różne gatunki muzyczne, których jest pełno. Mi się ostatnio spodobał jazz. A ogólnie  to lubię pop, rap, klasykę.
 


Utwór na ten tydzień :



Dziękuje za przeczytanie i możliwą wyrozumiałość!





You Might Also Like

2 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images