Muzyczne Spektakle #5

Cześć!
Dzisiaj, jak wreszcie obiecałam i dotrzymałam obietnicy post - Muzyczne Spektakle #5. Czemu 5 część? Tak, jeśli ktoś jest spostrzegawczy to mógł zauważyć po chwili. Okey, czwórka jest jako wersja robocza jeszcze bo to post napisany wspólnie z Abi! Jest on napisany pod moją nazwą i jest o.. A nie to zatrzymam na razie dla mnie ale wkrótce się przekonacie ;)
Dziś,  o  moich ulubionych piosenkach z ostatnich kilku tygodni. Nie są to wszystkie jakieś nowe hity ale myślę, że niektóre Wam się spodobają jak mi !

1. Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us feat. Ray Dalton

Piosenka. Bardzo mnie pobudza. Nie ma tam jakiegoś konkretnego znaczenia, jak w niektórych piosenkach, żę wokaliści śpiewają o miłości czy jakiś innych sprawach.












2. Christina Perri - Human

Ta piosenka jest jedna z 10, które mnie bardzo poruszają, nie za tekst tylko za to jak śpiewa Christina i gdy słucham tego chce mi się śpiewać razem z tą Christiną Perri !











3. Lea Michele - Cannonball

Wcześniej nie lubiłam tej wokalistki. Nie umiem powiedzieć dlaczego. 
Teraz jednak, jej kilka nowych piosenek jeśli miałabym porównać do jej starych, które znam to te są o wiele lepsze.










4. Capital Cities - Safe ans Sound

Nigdy o nich nie słyszałam. Nigdy. Dopóki nie usłyszałam jej na telefonie mojej koleżanki.
Piosenka też bardzo mnie pobudza i jak się skończy mam wyrzuty : "Ej, to już się skończyło! Następnym razem muszę bardziej tego słuchać ! ".









5. U2 - Ordinary Love

Po prostu : usłyszałam to w radio i pd razu postanowiłam, że muszę sobie ściągnąć to :D


6. Imagine Dragons - Radioactive


Jest coś w tej piosence, że tak sama z siebie bym jej nie włączyła ale gdy ją usłyszę lecącą z pendrive'a i z mojego odtwarzacza - nie przełączam.


To wszystko na dzisiaj i jeśli chcecie podzielcie się ze mną na temat tych piosenek. 
Według Was jaki mam gust muzyczny?

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images