Common White Girl Tag !

Witajcie!
Wczoraj miałam test szóstoklasisty! Był bardzo łatwy, po powrocie ze szkoły weszłam w przeglądarkę internetową i sprawdziłam odpowiedzi. Za całość (nie licząc dwóch zadań polonistycznych ) mam 5 błędów. To chyba nieźle, prawda? Jeśli dobrze mi poszły polonistyczne zadania to mogę liczyć na około 30 punktów :D

Zainteresowały mnie ostatnio różne tagi na temat różnych rzeczy ;)  Ja postanowiłam, że napiszę "Common White Girl Tag". Poprosiłam o pomoc Vicki. Z chęcią mi doradziła i za to bardzo jej dziękuje ! 


1. Ulubiony napój ze Starbucks'a  ?
Nigdy nie próbowałam żadnego.

2. Ile zajmuje Ci się przygotowanie razem ?
ok. 30 minut 


3. Ile "Selfie's" robisz dziennie ?
Mało. Osobiście uważam, że nie zbyt dobrze wychodzę.

4. Ile masz followersów na Instagramie ?
Po pierwsze nie mam Instagrama. 
Po drugie : odwołuje się do części mojej wypowiedzi z pytania 3 .

5. Używasz słów "LOL" I "OMG" ?
Tak, często !

6. Czy ubierasz często te same ubrania więcej niż tylko raz?
Chyba każdy tak robi, prawda?

 7. Jesteś rasistką ?
Nie.

8. Ile masz tweetów ?
Zero.

9. Instagram, Twitter czy Tumblr
Oczywiście, że tumblr

10. Jak spędzasz większość swojego czasu ?
Więcej przy komputerze ale i prawie tak samo jak przy czytaniu książek.

11. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem ?
reZi

12. Jak często malujesz paznokcie ?
Rzadko

13. Jesteś zakupoholiczką ?
Hmm... nawet tak. Lubię  kupować ubrania lub tylko patrzeć na wystawy sklepów.

14.  Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny" ?
Raz.

15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Tak!

16. Czy robisz zdjęcie jedzenia przed zjedzeniem ? 
Kiedyś robiłam, a teraz jakoś nie.

17. Robisz makijaż codziennie ?
Niestety nie, bo rodzice uważają, żę nie czas jeszcze na to ;(

18. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo ?
Nie!


Starałam się  i myślę, że spodobał Wam się Tag :)
Przepraszam, że znów nie było Muzycznych Spektakli ale tak jakoś wypadło. 
Po jutrze na pewno będą. Obiecuję.

Pomożecie?
Nie wiem co robić. Zazwyczaj to ja pomagam i daję porady a teraz muszę poprosić Was.
Moja przyjaciółka, jedna z kilku nazwała mnie  nudziarą. Dlaczego? Bo nie pozwoliłąm by rzucała piórnikiem innej mojej przyjaciółki. Po pierwsze moi przyjaciele są mi bardzo bliscy i ich szanuję i na pewno nie będę rzucać ich piórnikami! Ta moja przyjaciółka > ta, co chciała rzucać piórnikiem < ostatnio bardzo się zmieniła. Wszyscy z mojego otoczenia mogą to potwierdzić. Coraz bardziej ma do mnie pretensje. Nie wiem czy chcę dalej z nią siedzieć w gimnazjum na następny rok. Ale też nie chcę stracić tej przyjaźni, chociaz ich tak ona się rozwala, bo ona nie przychodzi do mnie a ja nie mam jak jej zaprosić bo ciągle "osacza" ją taka koleżanka Paulina.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Truudne Sprawy, xD. Może jej przejdzie? .. Poznała BYĆ MOŻE jakąś inną koleżankę, która Ciebie obgaduje, nie szanuje, która ma na Ciebie zły wpływ. A tak po za tym, to dobrze zrobiłaś z piórnikiem.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images