Wiara w to co się robi

Cześć!
Miałam napisać posta jutro, ale się zachęciłam i napiszę go dzisiaj. Miałam odpóścić, bo i tam czuję się zmęczona. Byłam chora ale jest mi lepiej. Tego posta nie planowałam. Miałam napisać jutro czwartą część Muzycznych Spektakli ale też darowałam, bo pomyślałam, że może niedługo. Nie przygotowałam specjalnych materiałów.


A zatem. Dziś o wierze w swoje możliwości.
Chcę abyście zadali sobie pytanie, czemu nie wierzycie w w siebie, w to co robicie. Jak będziemy sobie wmawiać to, to tak zostanie. Kiedyś przeczytałam w książce fragment jak jeden facet mówił do drugiego, że  nie wiara w siebie jest jak choroba. I jeśli nie wyleczymy się z tego ( nie zmienimy tego ) będziemy żałować, że nie zrobiliśmy tego. Zapisałam sobie gdzieś na kartce to ale ja mam pełno takich karteczek i gdzieś zawsze je gubię XD . Wracając. Poruszyłam ten temat, dlatego że kilka moich ulubionych blogów przestało działać. Czyli autorki przestały chwilowo pisać posty. Ze względu na to, że nie mają pomysłu a posty, a po drugie że mają mało czasu i nie wierzą w to, że mogą jeszcze prowadzić blogi. No osobiście, myślę, że każdy bloger ma takie problemy, nawet ja. Kiedyś myślałam aby to zakończyć  ale to, że nawet te ponad 60 wejść jest codziennie na blogu dodaje mi skrzydeł do kolejnej pracy i poświęcenia, które w to wkładam.
Ja osobiście też uważam, że jeśli w wierzymy, że nam się uda - to tan nam się uda !


Ale omijając sferę blogową. Jak już mówiłam, trzeba wierzyć. Przede wszystkim wierzyć w siebie. Musicie uwierzyć. Załóżmy, że zaszliście w swojej przyszłości gdzieś wysoko. Zdobyliście coś na czym Wam zależało i zawsze o tym. I co? Jak to zrobiliście? UWIERZYLIŚCIE W SIEBIE! Dzięki temu mamy cel i wiemy co dalej chcemy zrobić, ustalamy sobie coś, dążymy do tego.
Przykładem tego, może być aktor Leonardo DiCaprio, który po raz czwarty miał szansę zdobyć Oscara, ale niestety zawsze ktoś był od niego lepszy. On, nie przestając pewnie wierząc, że kiedyś zdobędzie tą wspaniałą statuetkę gra coraz wspanialsze role.
Dziękuje za przeczytanie mojego posta i oby Wasza wiara w swoje możliwości Was nieopóściła ;) !
Mała wiadomość:
Od dzisiaj do wtorku nie będzie moich postów, ponieważ 1 kwietnia mam test szóstoklasisty i chcę się zrelaksować i po prostu spędzić go... jakoś :D

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Czy mogłybyście (w związku z jutrzejszym prima aprilis) zrobić post o tym, jakie kawały zrobić i komu? Plisssssss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne postaram się to zrobić. Specjalnie dla ciebie ;)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images