Trochę więcej o .. 1#

Hej! Taaak, zaczynam znowu nową serię. W każdej serii będę opowiadać o czymś ciekawym. Dzisiaj napiszę o dziwnych zwierzętach, czyli trochę więcej o zwierzętach.

Ogcocephalus darwini - Dziwne zwierzę, przypominające.. teściową? xD. Te usta są .. wielkie?!.. Dziwne?. Trudno to nazwać. Sami zobaczcie. 



Wtedy przeważnie dodawałam jedno zdjęcie, ale tym razem bardziej się wysilę.

Tak dokładnie to ryba. Gdzie ona występuje? Gdzieś w Wyspie Galapagos. ( Maaaaaaamo, chcę pojechać do Galapagos xD) Głowę ma trójkątną, lub kwadratową z wieelkimi ustami. Mają od 15 - 40 cm.  Osobiście żadnej nie widziałam. Informacje mam stąd :  Wikipedia :)


Jeszcze kilka zdj.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Mitsukurina - głębinowy rekin. Często nazywany "żywą skamieliną".  Dlaczego akurat skamieliną? Jak zobaczycie zdjęcia, sami się przekonacie! :C





Zdjęcię mnie przeraża. Sama gdybym zobaczyła go w realu dostałabym chyba zawału xDD. Te 'rekiny' jedzą głownie ryby i skorupiakami ( spokojnie, nie zjedzą was. )  Spotkamy ją na głebokości około 250 m.  ( Gdzieś na dnie ).  Występują szczególnie w Japonii. (UFF.)









Jeszcze jedno, więcej przerażające zdjęcie! OMG!












Okej. Dzisiaj to na tyle. Nie chce mi się już więcej pisać. Powiem, że w następnej części "Trochę więcej o zwierzętach 2# " dodam więcej zdjęć. Potem będzie " Trochę więcej o .. 3#" Nie będzie o zwierzętach, sami zobaczycie o czym. Oczywiście będę pisać inne rzeczy w międzyczasie. Narazie wstawię kilka zdjęć dziffnych zwierząt.





/DUSIA


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam pytanko nie na temat, ale piszę to tu bo: 1nie moge na chacie-jestem na fonie 2to blog gadamy o WSZYSTKIM :) No to pytuśko: Co to znaczy, jak kliknę na np. blogu UDOSTĘPNIJ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że jeśli Ci się spodobał któryś post to możesz go udostępnić innym na swoim koncie Google.

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images