Prima Aprilis !

Witajcie!
Tak, dzisiaj nie miało być postów z moim udziałem ale na życzenie czytelniczki bloga Olgi K postanowiłam napisać posta o Prima Aprilis. Powiedzmy, że ten dzień jest już dzisiaj ;D
Prima Aprilis jest pierwszego kwietnia. Szczerze to ja miałam się urodził pierwszego kwietnia. Tak chociaż planowali lekarze.  Moi rodzice jak i lekarze i rodzina, czekali ty6dzień. W końcu w dniu 8 kwietnia lekarze postanowili, że zrobią mojej mamie cesarskie cięcie i że nie należy czekać, bo z dzieckiem może coś się stać. I tak oto przyszłąm na świat 8 kwietnia. Pamiętam raz się pomyliłam z datą moich urodzin i wpisałam 1 kwietnia i kolejny raz 4 kwietnia, nie wiem dlaczego.

Jak powstało Prima Aprilis ?
Od dawna.. hmm. czyli od kiedy? Jedni uważają, że do średniowiecza inni natomiast że od czasów starożytnych. O co chodzi w tym dniu? Głównie o to by robić komuś kawały, wkręcać ludzi i żartować z nich. Można zmyślać rzeczy lub prowadzić czyny, co bardziej jest odważniejsze *.*


Przykładowe kawały
Oby dobrze przetrwać ten dzień, mam na myśli - nie dać się komuś oszukać, musimy sami kogoś oszukać.  Tak! W tym dniu możemy kłamać ile wlezie i nie ponosić za to jakichś kar czy innych rzeczy. Jeśli chodzi o przyjaciół to możęmy powiedzieć coś i ta osoba uwierzy. Sądzę, że nie wszyscy >przepraszam< są na tyle głupi, żę dadzą się nabrać ale zawsze można spróbować. Aby rozzłościć na przykład osobę powtarzajmy jej ruchy czy gesty, które wykonuje. Myślę, że fajnym pomysłem jest zadzwonienie do kogoś rano. Powiedzmy około 5 lub wcześniej 4 godziny. Dzień zaczyna się od godz. 01:00 więć osoba do któej zadzwonimy jeszcze nie będzie "dobrze" wiedziała o co chodzi. Rozmowę zacznijmy czymś w rodzaju w prowadzania  w  błąd. Czyli? Rzuć tekst, że.....ktoś go okradł, był u niego w nocy itd. Dobrym pomysłem jest zadzwonić do kogoś w czasie lekcji. Jedyne co musimy pamiętać robić tego psikusa aby osoba ta, miała nie przyciszonego telefonu/nie wyłączonego, miała telefon, i aby nas nauczyciel nie złapał, na bawieniu się telefonem w czasie lekcji. Jeśli chodzi o nauczycieli to może być trudno. Po pierwsze musimy widzieć czy nauczyciel lubi takie żarty i nie będzie jakoś potwornie wkurzony, że wstawi nam uwagę. Ale są wyjątki ;)
Co do rodziny.. i rodziców. Możecie na przykład okłamać, żę dostaliście złą ocenę lub coś się stało. 

Dużo przykładów nie dałam ale większość z nich robi się na tzw. spontan czyli w danej chwili wpada nam ten pomysł. Ja osobiście lubię ten dzień i myślę, że z wielką, wielką chęcią kogoś oszukam !
Piszcie kogo oszukaliście i jak, z chęcią przeczytam.




Mała informacja
Pewnie większość z Wam zauważyła, że dodałam zakładki. Dodałam nową. Wczoraj dodałam "Założycielka bloga" a teraz dodam chyba link do funpage'a. Musze się zastanowić, bo nie jestem pewna. Dodam także link do mojego tumblra i link do funpage'a. Teraz zmieniłam zdanie : wybieram drugą opcję zrobienia funpage'a. 
Dziękuje i zapraszam na posta albo w środę lub wtorek. Tym razem Muzyczne Spektakle. 



*jeśli ktoś z Was, czytelników chciałby aby ja lub Dusia napisała posta na jakiś temat, które chcecie śmiało piszcie pod postem.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mogłabym dodać kilka swoich kawałów do swojego posta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xD Zaraz dzwonię do kol i powiem "Zadzwoń jutro w południe, muszę Ci powiedzieć coś ważnego" I jej powiem, że w przyszłym tygodniu się do Niemiec przeprowadzam :D A rodzicom zwinę pół rodzynki i wsadzę do pasty. Robaczek?! I jeszcze wsypę mąkę do woreczka i położę przy poduszce !! Mama bdz myślała, że narkotyki :) Oo i widziałam przepis na sztuczną krew to też zrobię !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś mam wolne więc bratu robię coś takiego:

    Biorę kawałki papieru (toaletowego) i piszę po jednej literce: Wesołego Prima Aprilis. Zaklejam drzwi taśmą (od środka) i zamykam. Czekam na reakcję ;>

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images