Collage, altering photos, applications

Witajcie!
Spodobał mi się pomysł Diany z tymi kolażami. Oczywiście nie chcę jej podkradać pomysłu aby przyjmować Wasze zamówienia tylko pokazać Wam jak ja je robię. Zrobiłam kilka niektóre dni wcześniej i jeden dzisiaj, kilka minut temu. Podam także aplikacje dzięki którym to zrobiłam. Nie wiem czy u Was będą działały bo chyba są bardziej przeznaczone dla Windows 8/8.1.  . Zanim zacznę, dzisiaj po napisaniu posta pousuwam niektóre gadżety aby załączenie bloga trwało szybciej.

                     1.  fotor 

Aplikacja bardzo przydatna. Można robić w  niej kolaże jak i przerabiać zwykłe zdjęcia. Najwięcej opcji jest dla robienia kolaży. Można wybierać specjalne tła i swobodnie układać zdjęcia lub dobierać kolaże o różnej ilości kratek. Jeśli chodzi o przerabianie zdjęć to wszystko jest tam doskonale dopasowane. Jest po angielsku ale są przykłady jak by te zdjęcia wyglądały. Świetna apka - polecam! Można wybrać także z kilku zdjęć podanych i od nich zacząć przekształcanie !

2.  Photostatic
Tak jak w fotorze, wybiera się albo robienie kolaży lub przerabianie zdjęć. Jest znacznie mniej wyboru w fotorze, ponieważ zdjęcia można ustawić  ramkę lub jeśli jest ich kilka zrobić w specjalną "maskę" czyli....
Tak, jak to z boku. Można dopasować tło, tą "maskę" i cień rzucany przez "maskę". 
Możemy również zmniejszać rozmiar zdjęcia lub powiększać, dodawać ramki. Nie do każdego obrazka jest taka sama ramka. Zawsze dopierana jest automatycznie.








3.  Photoroom
Jest to trudniejsza w obsłudze aplikacja, która nie wiem dlaczego mi się wyłącza gdy wybiorę już czy zrobić kolaż czy przerobić zdjęcie. Jeśli ktoś też ma to na swoim komputerze i ma podobne problemy, prosiłabym o poinformowanie mnie ;)




Skończyłam przedstawiać najlepsze programy do robienia kolaży i przerabiania zdjęć, które ja znam.
Teraz przedstawię moje kolaże. Jest ich tylko kilka, bo rzadko kiedy mam czas zrobić jakiś :



Mam do Was pytanie :
Ostatnio ściągnęłam ze strony zalukaj.pl , film - drugą część Igrzysk Śmierci. Czytałam całą trylogię, oglądałam pierwszą część i postanowiłam obejrzeć drugą, bo ogólnie cała trylogia jest boska ! Polecam każdemu przeczytać - mocno wciąga w czytanie a porywa w oglądaniu :). Jeśli będzie trzecia część na pewno  zobaczę ;) Ale wracając : Czy znacie dobre strony do ściągania filmów? ja ściągnęłam z zalukaj.pl i film jest w okropnej jakości ;( Zobaczyłam go takiego ale wolałabym w lepszym odbiorze. Pomożecie?
Dziękuje i do następnego !



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kocham Igrzyska <3<3<3 I mam taki sam problem. Mój tata informatyk pobrał i beznadziejne :c Chyba trzeba poczekać na lepsze wersje... We wrześniu 1 część Kosogłosa! Odliczam dni :3

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez podoba sie Igrzyska I czekam na kosogłosa. Strona? Moj Tata zawsze jakies sciaga I jak sciagnal teraz to wets ja bajeczna, ale on na tej stronie chyba cos tam placi a potem ma juz do ściągania dużo filmów :) Jak chcesz to mg sie spytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, proszę!!! Mogłabyś? Proszę !!!!! ;)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images