Ciekawy nagłówek? Bloguj lepiej 3#

Hej! Dzisiaj pokażę jak zrobiłam nagłówek tego bloga. (Tak, to ja zrobiłam ten nagłówek). Wchodzimy tutaj >KLIK<.



Klikamy Collage. Zaznaczyłam czerwoną ramką. 




Pojawi się tutaj takie coś. Najpierw dodajemy TRZY zdjęcia, obrazki, które chcemy dodać do nagłówka. Jedno powinno być tłem, bez niczego, zaraz wyjaśnię dlaczego. (ZRYMOWAŁAM XD) Nie trzeba dodawać trzeciego zdjęcia z tłem, ponieważ są szablony. 

Ze zdjęciami nic nie robimy. Zostawiamy takie jakie są. ( Nie bójcie się, one nie usuną się ).  Wybieramy motyw nagłówka, ile zdjęć ma w nim być. Najlepiej to 3 zdjęcia. Można dodać 4, czy tam dwa. Mogą być zaokrąglone, ale to kombinujcie sami . W czerwonej ramce macie wybór. 

Przechodzimy do zdjęć. ( W lewym rogu jest u góry okienko ) i przeciągamy po lewej i prawej stronie. Ja dodałam dwa takie same, ale wy nie musicie.  Po środku dodajecie te tło. NIE MUSICIE.

Jasno różowa ramka to te szablony. Dodajemy je po środku. Ja wybrałam te w niebieskiej ramce.

Teraz można udoskonalić kolaż. 

"Udoskonalenie" wyszło mi tak. Zmniejszyłam i zaokrągliłam zdjęcia.  Teraz czas zapisać nagłówek. Klikamy u góry na pasku "Save" . Dalej dacie radę.

Teraz wchodzimy w stronę główną. Tym razem klikamy Edit. 

Tutaj zaznaczyłam najpotrzebniejsze opcję edycji. Przedstawiona na zdjęciu to ta, w brązowej ramce. Nie musi to być styl Galaxy.Ja to lubię najbardziej, ale wy? Sami wybierzcie! PAMIĘTAJCIE! TE Z KORONĄ TO PŁATNE!


Kolejne udoskonalenia. Teraz galaxy jest wyrazisty. 

Widzicie koronę? To płatne!!  Teraz dodatki. Można dodać jakiś dodatek do kolażu. Ja wybrałam zwykle serca <3. 

Można zmniejszyć, zwiększyć, zmienić kolor serca, lub wybranego dodatku. 

Warto dodać ramkę. Efekt będzie ciekawszy!

Czas na napis. Najpierw klikamy "ADD TEKST" potem wybieramy pismo. Piszemy nazwę bloga, zmiększamy/zmniejszamy i wybieramy gdzie ma się napis znajdować. Kolor też można zmienić. 

Zapisujemy, i Klikamy zielony pasek (save my computer)

DUSIA. Mam nadzieję, że ten 2-godzinny post się podobał!!


Na prośbę Oli wstawiam jak wstawić nagłówek na bloga. 
PS. Olu, dziękuję ci za ten miły komentarz! 

Wchodzimy na bloga. Wchodzimy w układ. Na obrazku wyżej jest pokazane. Klikamy EDYTUJ. (podkreśliłam na zdjęciu)

Pojawi się takie okienko. Klikamy wybierz plik ( podkleśliłam na zdj. ) i wybieramy nasz nagłówek z komputera. Zależy gdzie go mamy. I klikamy zapisz. I to cała filozofia <3 :*. 

Chcę jeszcze przeprosić za te krzywe kreski, ale podkreślałam ręcznie, bo nie chciało mi się wchodzić w Painta i edytować. 

BYEE.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo pomocny post. Nie mam bloga, lecz planuję założyć, więc baardzo mi się ten post przyda! To fajnie, że obchodzą Cię też inni blogowicze, i chcesz im pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeszcze takie pytanko.... bo ja nie wiem jak dodać nagłówek na bloga.... zrobisz o tym posta/napiszesz w komie?

      Usuń
    2. Okej, zrobię post :). Specjalnie dla Ciebie! :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję, tylko jestem Olga :)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images