Wielka GAFA na blogu !

Witacie!
Dzisiaj nie mam specjalnego tematu, ponieważ chciałam przeprosić za ten beznadziejny błąd, który wczoraj zrobiłam XD . MASAKRA! Zrobiłam go przez przypadek - nie specjalnie, że niby zmiana adresu blog - nie. Pomtliłam się, bo nie miałam włączonego światła a powinnam, bo jeśli korzysta się np. z komputera to przy zapalonym świetle. Robiłam nagłówki (tak) od godz. 20.00, do 21.00, bo ciągle robiłam w Paint'cie za dużą czcionkę (100) a powinnam mniejszą bo w rzeczywistości wygląda to inaczej....

Brawo, Samboxd! Brawa dla mnie !
I ostatnio zaczęłam rozwijac się w bardziej kreatywną stronę ;)
Budowanie domków w Minecraft ! :


I jak?
Może być?
I postaram się zmenić ten nagłówek dziś lub jutro.
Jeśli macie szersze propozycje, co do wyglądu bloga, to piszcie na mój e-mail :
martyna.silakowska.msp@gmail.com
lub napiszcie pod komentarzami :)
Życzę miłych dni !

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Heh <3 Jak poprawisz nagłówek, to będzie świetnie *.* A na Minecrafcie się nie znam...

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. GAFAMY-o-wszystkim.blogspot.com, fajnie to brzmi :D

    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam ;) -> Life-is-beautifuul.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images