Pytania

Witajcie!
Zanim zacznę o co chodzi w dzisiejszym poście, to ostatnio miałam lekki kryzys twórczy. Myślałam, że seria "Okiem Sambyxd... Ferie!" będą ciekawe, czyli w czasie moich wolnych dni coś się będzie działo a tu nic! Nie mam pretensji do Was - broń Boże, Wy tu nie jesteście winni.
Ostatnio na blogu chcę się poświęcić poradnikom, dlatego jeśli macie jakiś pomysł - napiszcie w komentarzu a ja go spełnię. W ostateczności napiszcie na czacie, ale wolę  w komentarzu.
Kolejna sprawa to ta, czy może macie jakieś pytania związane z blogiem, redaktorami lub założycielkami. Na przykład co zmienić w blogu, co Wam się nie podoba. Na wszystkie odpowiem w kolejnym poście lub odpowiem w komentarzach i zamieszczę to w poście.
Myślę, że nie zanudziłam, bo ja sama się smucę, bo mi ferie się kończą ;( No niestety i potem znów wracam do nauki. Zawsze jakoś miałam ochotę wracać, np. gdy kończą się wakacje to chce wracać do szkoły a teraz po feriach...
I mam ja pytanie do Was : Czy Wy też tak macie, że jak witacie się z kimś, podajecie sobie rękę to patrzycie się na ręce? Ja tak mam,wiecie dlaczego?
I wczoraj były walentynki, i chce spytać jak je spędziliście? Ja byłam na spotkaniu z rodziną. Fajnie było ale najgorzej było, bo moja (nie wiem czy przybrana czy w ogóle ) kuzynka Zuzia ustalała w naszej rodzinie kto jest normalny a kto nienormalny -,- 
Do zobaczenia !
Czekam na pytania - chcę z Wami porozmawiać ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Hmm... można by tu dodać np. poradniki czy cuś..

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images