Pozbądź się doła! + wyjaśnienie.

Czeeeeeeeeść.
Ten jakże długi miesiąc dał mi dużo do myślenia. Mam parę pomysłów na posty. Nie zdziwię się jak Samba czy tam Abieska mnie wywalą z tego bloga. Szczerze mówiąc zdziwię się jak mnie nie wyrzucą. Oczywiście nie chcę, ale pogodzę się z tym. Dlaczego nie było mnie ten miesiąc.? Proste. Brak laptopa. W naprawie. Dużo myślałam nad blogiem. Nie lubię się poddawać szybko, ale w tym przypadku nie wiem czy zostać. Chodzi o to, że nie wiem, czy mnie lubicie, ani nie wiem czy ta sytuacja się nie powtórzy. Ok, koniec z wyjaśnieniem.

Dzisiaj taki mini poradnik, o tym jak pozbyć się doła. "Dół" to inaczej taka chwila (lub dłużej) słabości. Wtedy użalamy się nad sobą, często przy jakiejś smutawej muzyki, lecz to błąd. Ja, jak mam doła staram się go pozbyć. Wychodzę na dwór Z KIMŚ. Szalejemy, odpalamy. Ale nie zawsze możemy wyjść na dwór, prawda :3 ? Tak, prawda. Jest dużo rozwiązań.

  • Posłuchaj skocznej, wesołej muzyki.
Muzyka dobrze na nas działa. Jeżeli nie masz internetu, włącz jakiś kanał z muzyką w TV. Polecam ESKA TV. Moje ulubione piosenki ; Avicii - Hey, brother.   1D - Story Of My Life. Takie dwie.

  • Obejrzyj jakąś komedię.
Od razu się rozweselisz. Możesz obejrzeć cokolwiek, może horror? A może komediowy horror? Tak, są takie. Nie wiem czy ktoś oglądał, ale polecam serię filmów ; straszny film. Ja polecam ; straszny film 3 , straszny film 5 . Straszny film 4 obejrzałam pół i ogólnie nie za ciekawy.

  • Zjedz coś dobrego.
Kisiel, budyń? Galaretkę? Hmm ?


Dzisiaj notka krótka...

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images