"Okiem Sambyxd..Ferie!" #1 - reZi, minecraft i basen


Wiitajcie!
Dziś pierwsza część mojego cyklu i chyba nie ostatnia, ponieważ moje ferie, wydają mi się trochę nudne. Dlaczego? Ponieważ ciągle powtarzam moje czynności. Najpierw rano zajęcia w szkole, potem basen, obiad, komputer, książka, zabawa z filcem, (czasami spotkania z BFF, lub przejście się do sklepu ) i inne rzeczy, które są tutaj nie ważne, tak stwierdzam.
Troche smutną rzecza jest dla mnie fakt, że w moim świecie w Minecraft'cie wszystko dzieje się szybko, nie ma nudy a u mnie w realu jest trochę.
Ale do rzeczy. Na razie na moje posty mam pełno pomysłów. Mam 10 pomysłów zapisanych w moim kalendarzyku :


A! Zapomniałabym o ważnej rzeczy! 
Jestem dziś na basenie, jest około godziny 11 . Nie wiem jak Wam wytłumaczyć ale myślę, że zrozumiecie ale byłam na rwącej rzece. Co to rwąca rzeka? Na naszym basenie rekreacyjnym w naszym Centrum Sportowym w moim miescie, jest takie udosobnienie specjalnie dla rwącej rzeki. Na czym ona polega? Chodzi w tym, że są specjalne puszczane.. wody (?) i to powoduje że kręci Cię, nie szybko dookoła. Może jeśli u Was jest coś takiego lub ktoś się orientuje to pewnie wie o co chodzi.
I jestem tam z moja koleżanką Pauliną i ona nagle zaczyna mną trząść! Ja się pytam o co jej chodzi...  i pokazuje mi chłopaka, który wygląda prawie dokładnie jak pewien youtube'r reZi !!!
Na serio! Specjalnie wyszłam z rwącej rzeki aby się przekonać czy to może on, czy jakiś koleś podobny do niego! Potem gdy wyszłam okazało się, że to nie on, bo miał inny nos i inny kolor włosów. Wiem teraz myślicie, że zmyślam albo coś ale jak ktoś ma czepek na głowie to można pomylić ;) 

A wracając do wspomnianego wcześniej Minecraft'a. Pokażę Wam znaleziony ostatnio przeze mnie biom. Nazywa się Flower Forest :


Jak widok? Ten biom znalazłam przypadkiem szukając dżungli na seed'dzie takiej Madzi co też gra w Minecraft'a i jakoś natrafiłam. Moim zdaniem to najpiękniejszy biom jaki kiedykolwiek widziałam w Minecraft''cie oprócz biomu lodowego.
A teraz screen lawy, która sie rozlała niedaleko biomu:


Cudowne!
Nie za dużo dziś zdjęć i screenów dodałam? Niektórzy ludzie potem narzekają, że za mało zdjęć, za mało screenów/zdjęć itd.
Dziękuje za dzisiejsze przeczytanie i zapraszam na jutrzejszy post, Muzyczne Spektakle #3

You Might Also Like

2 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images