My night routine

Hei moi kochani czytelnicy bloga! 
Zani mój night routine, to chcę podziękować za 14 tyś wejść na bloga! Jeju, jakie to motywujące, dziękuje wraz z załogą bloga. Zanim o temacie, to wspomnę kilka rzeczy. Cieszę się, że Dusia ma tak dużo zamówień na kolaże. To niesamowite, i myślę, że cieszy się tak samo jak ja. Ja zaczęłam opowiadać moim przyjaciółkom o tym. One wiedzą o tym, że mam bloga i czasem mówię im o ważnych rzeczach ale one nie są w sferze blogerstwa więc rozmawiam o tym z Vicky. Pisząc tego posta słucham Ellie - no bo wkońcu ją uwielbiam i jestem Golddiger. I jeszcze pod moim postem "Pytania" był nowy komentarza anonima, w którym pisał/pisała o tym, że może więcej poradników. Też tak sądzę, więc na jutro lub pojutrze przygotowałam Special Post. 
A teraz temat. Co to w ogóle night routine? 
Night routine to angielska nazwa w której chodzi o nasze zajęcia, które robimy zawsze, często. Czyli rutyna. Ja przedstawię moje :
1. Wstanie, zadbanie o siebie po nocy.
Po nocy, muszę dokładnie wyczesać swoje włosy, bo mam lokowane i nie zawsze mi się nie plączą. Zawsze muszę je dwa razy dziennie czesać. Rano i wieczorem przed spaniem. Rano robię sobie różne fryzury : kok, kłos, warkocz dookoła głowy lub inne rodzaje. Możecie się domyślić, że mam długie włosy? Tak do tyłka. Jasny brąz, który w dzieciństwie były jasne, prawie blond.
2. Śniadanie i School
Wstaję około 6.30 więc śniadanie jem zaraz kilka minut po wstaniu w potem ubieram się co zajmuje mi 20 minut, bo jak prawie każda dziewczyna : "Nie wiem, w co się ubrać?!" ;). Moje ubieranie kończę o 7.20. Zostaje mi 10 minut do wpół do, bo o 7.30 wychodzę. Do szkoły, idąc spokojnie powoli zajmuje mi 10 minut.
3. Po szkole : lekcje 
Kończę zazwyczaj o 14.25 - wyjątek to środa kończę o 11.30 . Potem odrabianie lekcji, zazwyczaj godzina lub pół (potem wyjaśnię), bo potem muszę iść do.....
4. Szkoła muzyczna i korepetycje
Tak , moja szkoła muzyczna. Przeważnie jestem tam od godziny 15.30 lub 16.00 . I siedzę tam do godziny 17.45 lub 18.25 . Czasem między zajęciami mam małe przerwy, więc wykorzystuję czas do nauki. Do szkoły muzycznej chodzę w poniedziałki, wtorki, środy i piątki. Na korepetycje z matematyki chodzę w poniedziałki i środy tylko na godzinę od 15.00 - 16.00 
5. Lekcje
Oczywiście, jest powrót z muzycznej - zajmuje mi 15 minut. Po szkole muzycznej oczywiście lekcje. Jeśli mi zostały to dokończam, a jeśli nie - to ucze sie na następny dzień lub na pojutrze aby potem mieć czas wolny dla siebie.
6. Czas wolny.  
Czas wolny to : granie na gitarze, komputer, ćwiczenie pamięci i koncentracji. 
Jeśli komputer to oczywiście sprawdzam bloga, tumblra, YT likely.pl lub weheartit.com .
7. Mycie się i inne "łazienkowe" sprawy + spanie (!) 
O 19.40 idę się myć. Smaruję się różnymi kremami : do suchej skóry, na trądzik i do stóp. Czeszę się i ścielę łózko. W dni powszechne oglądam Barwy Szczęścia, M jak Miłość a w środę Na dobre i na złe. W weekand jakiś film sensacyjny lub animowany, fantastyczny - rzadko sci-fi.  

I tak zawsze, tylko nie w ferie i wakacje ;)

Dziękuje i zapraszam niedługo na mój Special Post ! :) A jak minął Wam Tłusty czwartek - ile zjedliście pączków - Ja 3 i pół *.* Napiszcie mi link do Waszego night routine lub napiszcie w komentarzu. A ja zapraszam do posta poniżej ^^ 
  


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Tak, masz rację cieszę się niesamowicie z zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  2. A myslalam ze nikt oprócz mnie nie ogląda Barwnych Szczęść xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam a teraz jak słyszę, że ktoś ogląda tego typu seriale to myślę, że to normalne ;)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images