Muzyczne Spektakle #3

Witajcie!
Dzisiaj w trzeciej części Muzycznych Spektakli porozmawiamy o Lorde. Kto to? Zaraz się dowiecie ;) Zanim zacznę wkraczać do tematu, to nie zrobiłam jeszcze specjalnego nagłówku dla "Muzycznych Spektakli", bowiem nie miałam zbytnio czasu i  chęci. Dopadła mnie melancholia z powodu prywatnych spraw. Ale do rzeczy !


Lorde:

 Oto Lorde.
 Siedemnastolatka, która urodziła się i dorastała w mieście Auckland ( 7 listopada 1996 roku )  w Nowej Zelandi.
Jej prawdziwe imię i nazwisko to Ella Yelich-O'Conner.
Ostatnio zaczęto głośno o niej mówić w muzycznym show  biznesie, za sprawą jej świetnej piosenki "Royals", którą jeśli dobrze wiem wydała w marcu 2013 roku. Odkryto ją, gdy miała 12 lat. Producent muzyczny natknął się na jej nagranie ze szkolnego konkursu  talentów i zaproponował jej współpracę. Tak zaczęła się jej kariera muzyczna. której trochę niektórzy w tym ja trochę jej zazdroszczą. Autorka hitu "Royals" nie kryje się także ze swoimi poglądami  na temat innych gwiazd. Ma sławnych fanów jak i wrogów. Jej fanami są m.in Ariana Grande, One Direction i Miley Cyrus. Wyczytałam w gazecie, że gdy numer "Royals" "pokonał" numer Miley Cyrus "Wrecking Ball", fani Miley zaczęli hejtować Lorde. 
Jej wrogami są już Cher Lloyd i Justin Bieber. średnio ja lubi także Joe'ego z braci Jonasów.
Ostatnio inne gwiazdy zaczęły naśmiewać się z chłopaka Lorde, z którym wstawiła zdjęcie na Instagramie jak myje z nim zęby. Czy Lorde zmieni postępowanie wobec innych?
Ja mogę tylko powiedzieć w tej sprawie, że ma przepiękne włosy ;) 

Do zobaczenia niedługo !

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images