Kolaże dla każdego ;3

Postanowiłam zacząć robić kolaże dla was. Nie ważne ile zdjęć. Napisz w komentarzu lub na email ; dusjia@wp.pl  ile ma być zdjęć, na jaki temat, a ja wykonam ci profesjonalny kolaż, albo nagłówek na bloga! Żeby Was zachęcić pokażę mój kolaż o tłustym czwartku ♥

Zapraszam kazdego ;*

Wasza Dusia ;)
Chcę bardzo podziękować Sambie za wyrozumiałość.

Tutaj jeszcze jeden kolaż :


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cieszę się, że mam już dwa zamówienia, o to jedno z nich;

Mam nadzieje, że ci się spodoba. Kolaż dla KisieleeeQ, Ellie Goulding.
PS. KisieleeeQ podaj mi swój e-mail, to ci ten kolarz wyślę. Ok ?


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny kolaż tym razem dla Melody Sweetaśna ; 


Ps. Podaj e-mail, wtedy ci wyślę, hmm ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny kolaż tym razem dla Samby, autorki bloga :3.


Zedytuj tego posta, i zapisz sobie zdjęcie :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
I o to kolejny kolaż z Mercedes Lambre, dla JuliaKaminska


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja poproszę ^^ Na jakiś sweetaśny temat <3 Z babeczkami czy coś...

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolaże przez "Ż". ;) Ogólnie fajny pomysł. Poproszę kolaż z Ellie Goulding (nie ważne ile obrazków).
    Pozdrawiam,
    KisieleeeQ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej, i sorry za ten mały błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dzięki za kolaż. Mój email- kisieleeeq@gmail.com, sorry, że piszę tu, ale nie wiem gdzie indziej. ;)

      Usuń
    2. Mały problem. Za duży rozmiar ;/ zdjęcia.

      Usuń
    3. Yyhh... A możesz zmniejszyć rozmiar? ;//

      Usuń
    4. Taak, właśnie się tym zajmuję :)

      Usuń
    5. Zauważyłam. c:
      Świetny kolaż. Dzięki. ;*

      Zapraszam -> http://life-is-beautfuul.blogspot.com

      Usuń
  4. Ja też poproszę o temacie Ciasteczkowy Potwór *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poproszę o msp i zapraszam na mojego bloga lovendi-msp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prosze na MSP jestem juliakaminska a kolaż poprosze o Mercedes Lambre

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poproszę o kolaż z Rossem Lynchem <333

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poproszę kolaż jak by się dało to można???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????//

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie kolaz o moim blogu : nasze-zwariowane-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne : D I dzięki za kolaż ze mną ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć. mogłabyś zrobić kolaż dla mnie z zdj. Katy Perry ? dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę kolaż z kwiatami jak byś mogła:) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images