Czytam by myśleć - dołącz i Ty!

Witajcie!
Ostatnio zgłosiłam się do akcji na blogu Emmi Vanessy Shepherd "Czytam by myśleć".
O co chodzi?
Co miesiąc musisz przeczytać co najmniej jedną książkę, która będzie miała jakieś wewnętrzne znaczenie. Po czym, trzeba będzie wywnioskować jakiś wniosek. 
Konkurs trwa od 1 lutego do 31 grudnia. Zgłosić można się kiedy się chce, ja osobiście myślę, że wcześniej, bo więcej się książek przeczyta ;) 
Ja kocham czytać wszystko, i nie wszystko. Na przykład przeczytałam książkę o tematyce, która mnie nie interesowała i uważam niestety ją za przynudzającą.


Wszystko ze strony wcieniuksiazek.blogspot.com
Jeśli chcecie poczytać o tej akcji, wejdźcie tu : TU !
POLECAM - PRZYŁĄCZ SIĘ !
Dziękuje za przeczytanie i pozdrawiam. :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nominuję cię do Libser Blog Award
    http://55014sweet.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images