"Żarty żartami ale czasem wolę być serio"

Witajcie!
Dzisiaj temat, którego bym nie napisała, bo chyba by mnie nie było na to stać.
Temat o przyjaźni damsko-męskiej.
Ja tak szczerze mam taką przyjaźń i moja BFF także. 
Tylko ja na przykład normalnie zachowuje się co do tego i nie zachowuję się jakbym była trochę onieśmielona. Moja BFF także, tylko że ten chłopak, nazwę go CH mówi do mojej przyjaciółki "misiu" albo "skarbie". To wygląda dziwnie i dla niektórych może być odbierane na różne sposoby. 
Nie przeczę, że do mnie też tak mówił, ale poprosiłam aby przestał, bo to głupie. Oczywiście mówił to żartobliwie i z pewnością byście też mu uwierzyli gdybyście posłuchali jego śmiechu :D
I wszyscy potem mówili o mojej BFF i CH, że to był podryw, i że to jest zdrada ze strony CH, bo ona ma inną dziewczynę. Podobno, bo nie wiem, nie interesuje mnie z kim chodzi(ł).
A teraz co innego : 

Tak, ta książka odkąd dowiedziałam się, że jest była moim pożądaniem. Żaden z moich znajomych, przyjaciół nie wiedział o tym. Dziś ja kupiłam i zaczęłam czytać. Wprowadzenie do historii dziewczynki, która kradła książki. Książka nadaje się do czytanie na zimowe długie wieczory, ponieważ mocno wciąga..
Drugim moim pożądaniem jest inna książka "Urodzona o północy".
A teraz moje plany na ferie : 
Ferie oficjalnioe zaczynam w sobotę ale mój cykl : "Okiem Sambyxd...." zacznę w poniedziałek lub wtorek. Cyklów będzie około 10 nie więcej i nie mniej.
I kolejna rzecz, którą hcę zrobić w ferie to etui z filcu z Jack'iem z "Adventure Time", lub jak kto woli polską wersję " Pora na przygodę".
Mam już zakupione potrzebne rzeczy : 


Filc. Tylko. Ale zawsze coś :)
Będę robić zdjęcie jak mi idzie.
A teraz powoli żegnam ale powiadomię jeszcze, że po odnowie bloga, kto będzie chętny może zgłosić do mnie (powiem później jak) czy by chciał/chciała napisać na tym blogu posta gościnnego.
Jeszcze raz dziękuje i tego posta dedykuję mojej BFF :)


PS - na podstawie książki "Złodziejka Książek" jest film. Premiera 31 stycznia.
 

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images