Wyniki ! (?)

 Witajcie!
 Zanim zacznę posta, w którym podam wyniki to powiem, że myślałam, że podowałoby Wam się mój pomysł. Ja się starałam, coś dla Was wymyślić na 10 tyś wyświetleń i zarazem rocznicę powstania bloga, która jest za kilka dni. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś doceni moją pracę.
Oprócz tego nie wiem, czy będzie post we wtorek, ponieważ na ten rtydzień mam trzy sprawdziany, które są dla mnie ważne, bo ostatnie w tym półroczu i liczą się do oceny. O zachowaniu nie mówię, bo nic nie przeskrobałam. Więc jak pisze - muszę się pouczyć. Tak, drufa sprawa - pewnie większa połowa Was, która śledzi moje posty widziała jak zachęcałam do czytania postów do założonego bloga przeze mnie i Abi i jeszcze mojej BFF Julki, bloga luckily-girls.blogspot.com .
Tak dawno nie było postów, to dlatego, że nie jesteśmy leniwe ale ja miałam napisac posta z mojego małego tomiku książek powieść o dziewczynie, która jest uzależniona od pewnej gry. Tylko ciągle się wahałam czy dodać ją tu na blogu czy może na Luckily Girls. Sama się pogubiłam. Dalej - Abi wspominała jeszcze o moim konflikcie z chomik080. Dla mnie to jest zakończona sprawa i więcej nie mam do powiedzenia. Teraz to jej współczuję, bo pewna Natalia (chyba jej znajoma czy coś, wcześniej Aga dodała ją do bloga) usunęła chomik080 z prowadzenia bloga. Moim zdaniem to bardzo hamskie i nie przyzwoite, bo ktoś się męczy "pielęgnuje" bloga a ktos inny po prostu wywala tą osobę.
 Ok, zagadałam się XD . Zrobię specjalne nagłówki kiedy coś wygłaszam ze spraw blogowych i np. konkursów i do wyświetleń. Teraz przygotuję do 12 wyświetleń. Ok, to teraz możecie czytać wyniki ;)
 Zgłosiły się tylko dwie osoby. Tak -,- ..... Jestem szczęśliwa. Myślałam też o konkursie na rysunek. Ale mało osób uczestniczyło w tym konkursie to nie wiem czy mi się opłaca.
Nie podaje od kolejności, kto najlepszego ma bloga tylko kto najpierw wysłał e-mail'a.

1.  Mysz mouse ....
u jej blog  http://sekretytransformice.blogspot.com/
Blog moim zdaniem interesujący dal osób, które interesują się przeróżnymi grami i trą Transformice, którą wcześniej na naszym blogu opisała Dusia.

2. Melody Sweetaśna ....
 i jej blog  http://sweetasnyblog.blogspot.com/
Blog jest podobnie jak nasz o wszystkim. Jeśli dobrze zrozumiałam Melody ma także inne blogi które z chęcią polecam. Wpisy ciekawe. Możecie także zobaczyć ja na blogu Abieski.

 To koniec. Myślę, że podobał się wpis. Do zobaczenia może we wtorek.

By Sambaxd

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Samba, nominuję Cię do Liebster Blog Award: http://sweetasnyblog.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images