Rysuj lepiej 1#

Hej! Mam karę, ale udało mi się wejść na bloga. :)
Trochę źle się czuję, ale nic mi nie przeszkodzi w napisaniu posta. Zacznę od tego, że sama nie umiem dobrze rysować. Dlatego stworzyłam ten poradnik. On jest dla takich jak ja ; początkujących.
Teraz podam kilka fajnych blogów o rysowaniu  :
SueRysuje  -  Jeden z moich ulubionych blogów o rysowaniu. Opisuje różne poszczególne części ciała. Włosy, oczy, nos i wiele więcej! Bardzo przydatny!!
Easy Drawing  -  Ciekawy blog z fajnymi poradami. On się różni od bloga "SueRysuje", gdyż ten nie ma porad jak coś narysować..
To są takie moje ulubione. Może znacie jakieś fajne, lub macie? Przydały by mi się..
Teraz taka porada ode mnie.  Jak narysować prosty, a jednak zaskakujący krajobraz.
Zacznij od czegoś prostego jak ; domek, drzewo. Przed tym postaraj się popatrzeć na jakiś blogach, czy na google grafice jakieś fajne krajobrazy, a bez problemu wpadnie ci pomysł co narysować. Jak narysujemy drzewo (To tylko przykład, możemy narysować domek itd, o by nic trudnego) postarajmy się go "udoskonalić", czyli dorysować linie, czy podkreślić kontur narysowanego przez nas przedmiotu.
Obok domku / drzewo można dorysować kępkę trawy. Gdy nasze drzewo będzie gotowe, narysujmy coś obok niego. Może ławkę? Ludzika? Psa? Nie ważne co. Jeżeli chcemy narysować ławkę, postarajmy się, aby ona była w 3D. Obraz będzie bardziej realistyczny, co jest bardzo potrzebne i co daje wspaniały efekt.
W następnym poście pouczę Was rysować w 3D. To akurat moja mocna strona w rysowaniu. Na moim etapie rysowania nie potrzebujemy różnych rodzajów ołówka. Wystarczą dwa : jeden miękki, i twardy. Jeżeli chodzi o narysowanie zwierzęcia, pomóżcie sobie z pomocniczymi kreskami, lub poszukajcie tego na różnych blogach. Dzisiejszy post jest bez screenów, ponieważ jak mówiłam ; mam karę i mam mało czasu na napisanie tego posta. Choć piszę już go z 2 godziny, przez szukanie blogów dla was i tak ciągle rozwijam post. Jak narysujecie domek, pamiętajcie, aby dorysować : okna, drzwi z klamką, dach. Dach najlepiej narysować w kratkę, czyli w postaci dachówek. Do tego używamy twardego ołówka, a potem LEKKO rysujemy miękkim ołówkiem tło dachu. Ma to wyglądać prawie niewidocznie. Tło dachu możemy narysować patyczkiem do uszu, jak pisze na blogu Sue. Kilka porad :
-Rysuj w 3D,
-Jeżeli rysujesz coś w oddali, postaraj się aby obraz był nie za bardzo widoczny, a szczególnie linie. W końcu im dalej tym gorzej widzisz.


No, bierzcie ołówki i rysujcie!


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Po takim wpisie nic tylko brać ołówek i rysować :D

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images