Coś nowego i starego..

 Witajcie!
Pisze posta informacyjnego. Chodzi o to, że obecnie blog jest powiedzmy w remoncie. Zmieniam wygląd cały. Myślę, że jak w przyszłym tygodniu będę miała spokój cały, bo zaczynam ferie i będę mogła spokojnie odpocząć ale i skupić się bardziej na blogu. Nie wiem jak często będę dodawać posty, bo od poniedziałku do czwartku od 9.00 - 12.00 mam zajęcia na basenie i hali sportowej. Potem spotykam się ( nie często) z przyjaciółką i spędzam aktywnie czas na świeżym powietrzu ;) 
Tak, szczerze to mało jestem aktywna więc będę chodziła na te zajęcia w ferie. Oprócz tego pobawię się z filcem i po odpoczywam i spędzę czas z rodziną.
A więc może założę z Wami zakład ? 
Jeśli do niedzieli nie zdążę zmienić wyglądu bloga, zrobię to co byście chcieli. Chodzi mi tu o przemyślane rzeczy i mądre. A jeśli zdążę to i tak to zrobię ale nie wszystkie.
A na koniec, jedna z czytelniczek na czacie napisała pytanie w sprawie, kiedy są odcinki Wolfblood'a. Sama nie oglądam tego ale wiem, że lecą w niedzielę o godz. 9.00
Następna informacja, to to, że w ferię będę pisała posty na temat : "Okiem Sambyxd....."
Będą one o rzeczach, które wydarzyły się u mnie w ferie. Będę dodawała różne rzeczy i mam nadzieję, że Was zainteresuję!
To wszystko...a  nie jeszcze jedno.
W piątek na pewno nie będzie posta, ponieważ idę na urodziny do mojego kolegi z klasy. Post będzie w sobotę i to "Okiem Sambyxd....."
Dziękuje i zapraszam na mojego posta w sobotę :D

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images