Odejsc? Przerwa

Hey. Jest 23:30. Pisze ten post z telefonu. Jak pewnie zauwazyliscie, ostatnio nie dodawalam wpisow. Dlaczego?
Niedawno zaczelam sie zbierac do notki. Przygotowalam materialy, przeszukalam pare stron, z ktorych moglabym zaczerpnac informacji.
Nie chcialo mi sie pisac. Nie, dlatego, ze bylam leniwa. Po prostu ten blog mnie odpycha.
Wale prosto z mostu. Nie wiem, dlaczego tak jest. Moze, dlatego, ze zmienilo sie moje nastawienie do jednej z redaktorek? Chodzi mi o sambe. Nie mialam ochoty czytac wpisow oczerniajacych chomik I na odwrot. W calej tej sytuacji bylam "listonoszem". Przekazywalam im informacje. W sensie, ze, np. Chomik chciala, bym przekazala sambie, to ze jest hamska. I tak caly czas! Mam dosc tego.
Przestalam czytac wpisy innych autorek. Liczba wyswietlen jest mi obojetna. Wbilismy 10 tys. Wyswietlen, a ja co? NIC.
Potrzebuje przerwy, by zebrac wszystko do kupy. Nie wiem ile bedzie trwala. Prawdopodobnie ok. tydzien lub dwa. W sobote zaczynaja mi sie ferie. W pierwszy tydzien siedze w domu, ale na drugi wyjezdzam do dziadkow. Tam bede wspolnie spedzala czas z rodzina I przyjaciolka. Mam nadzieje, ze przez ten czas zapomne o tym co mnie przez najblizsze dni spotkalo. Pa!
+ przepraszam za brak polskich znakow u ewentualne bledy w pisowni. Nie posiadam polskiej klawiatury w telefonie...

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images