Muzyczne Spektakle #2

 Witajcie!
Dziś druga część mojego... felietonu? na temat moich muzycznych inspiracjach ... po prostu to co lubię w muzyce. I tak, to troche niepodobne do mnie abym pisała post dziś, bo zazwyczaj nie staram się pisac codziennie tylko co kilka dni ale skorzystałam z okazji i, że mam trochę więcej czasu postanowiłam poświęcić blogu. I napisać coś.
Wczoraj mojego posta przeczytało 20 osób. Ucieszyłam się z tego i zaczęłam skakać po pokoju. I nie tylko z tego powodu, bo przyszło długo oczekiwana moja bluzka, którą zamowiłam z moja przyjaciółką. Oto ona : 


Wiem, słaba jakoś ale robiłam przez telefon, bo na razie mój aparat jest w ładowaniu. 
Czekałam bite 3 dni. Dla mnie dużo, bo nie mogłam sie doczekać. Teraz razemz moją przyjaciółką będziemy nosić je po szkole i lansowac się nimi. Oprócz tego, że mamy teraz taką samą bluzkę, to mamy też takie same : dwie pary butów, getrów i teraz ta bluzka. 
A jeśli chodzi o nadruk. reZi... hmm.. kto to? To najlepszy youtub'er jakiego znam. Robi przeważnie filmiki z Minecrafta ( seria Zagrajmy w Minecrafta na Modach ) ale i inne serie, np. Skyrin, i GTA itd. Ma bardzo ciekawe filmy, które polecam. 
Dlaczego jego uważam za najlepszego youtube'era jakiego znam? Sprawa jest prosta. Za jego zabawność, za to co robi w filmikach. Ale tak naprawdę świetnie mówi i odzywa się do słuchacza. Jak go posłuchacie to się przekonacie o czym mówię.
To teraz koniec mówienia o sprawach u mnie. Pora na Muzyczne Spektakle. Przepraszam, że taka beznadziejna nazwa, ale nie wiedziałam jakiej użyć a chciałam aby Was zainteresowała. I podziałało?
To teraz temat.
Tylko temat.
W trzeciej części porozmawiamy o  pewnej piosenkarce, o której napisała Abi w komentarzu w mojej pierwszej części Muzycznych Spektakli. 
A dzisiaj o dodatkacj muzycznych. Jest ich wiele i pewnie większość już znacie. Chodzi mi o MP3, słuchawki zwykłe itd. 

1. Słuchawki 
Słuchawki. Chodzi mi o dwa rodzaje. czyli takie : 
Słuchawki douszne
  i...

I TAKIE !
Oczywiście dostępne w różnych wersjach kolorystycznych ;)
Różnej firmy, wszystkie słuchawki.
Słuchawek używamy także, do MP3...


Ale jest jedna niedobra, zła strona słuchawek...
Niestey gdy słuchamy muzyki przez słuchawki jest zagrożenie, wielkie zagrożenie.
czemu? Bo nasze bębenki uszne przeżywają wtedy koszmar. 
Wiem, że pewnie większość z Was ( w tym ja ) jak widzice kogoś z cool słuchawkami, myslicie jakie to fajne i w  ogóle. Nie, po prostu ta osoba nie wie co robi.
Kolejnym sposobem słuchanie muzyki jest radioodtwarzacz, lub odtwarzacz.

Sama mam radioodtwarzacz i polecam wybór radioodtwarzacz, niż samego odtwarzacz, bo u mnie np.w  radio można przełączyć funkcję na : USB, RADIO . A w radioodtwarzacz musisz odtwarzac z płyt. Ale to od was zależy. Z reszą to to samo XD
A teraz zdjęcia o muzyce, które znalazłam dawno  i nie dawno na besty.pl i weheartit.com 


   Widzice te zdjęcie  powyżej.. Też tak macie?
ja ciągle mam. 
Na dzisiaj to koniec. Trzecią częśc zobaczycie niedługo, na pewno pod koniec tego tygodnia lub na początku następnego. A teraz jeszcze jedna sprawa z mojego życia :

Po moich feriach, które zaczynają sie dopiero 1 lutego, zaczynamy w szkole omawiać. To moja lektura. Powiedzmy, że nawet ciekawa. Małgorzata Musierowicz - "Kwiat kalafiora". 
A teraz kilka piosenek na koniec.
ZAPARASZAM na dalsze części Muzycznych Spektakli



By Sambaxd

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ciekawy post :)))

    sweetasnyblog.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kwiat Kalafiora"? Czytałam inną książkę tej autorki "Sprężyna". Moim zdaniem ciekawa, ale można było się trochę pogubić. :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie trochę Kwiat Kalafiora zaczął nudzić ale nie narzekam, bo akcja szybko się rozgrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już będę czytała 16 tom, chyba " żaba "

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images