Masakra :o

Hej! Hmm, od czego zacząć? Tyle do wyjaśnienia.. 

Zacznę od tego, dlaczego tyle nie pisałam. Głównie to dlatego, że nie miałam laptopa.
Nie ważne co się z nim stało. Sambie i Abiesce napiszę na privie na blogu.
Ale są też dobre strony, tego, że nie pisałam przez ten czas. Nazbierałam sporo pomysłów na posty.
Większość z nich to porady. Poznacie mnie lepiej, gdyż będę robić tematy o sobie, co lubię, będę to omawiać. Dzisiaj (znaczy teraz) napiszę, o mnie, moim hobby; Projektowaniu.
Jakim projektowaniu?! Kiedyś, gdy byłam młodsza, czyli wiek około 9-10 lat, nie umiałam się obejść bez szkicownika. Nie ważne czy w szkole, czy w domu, czy też na dworze. Po prostu zawsze ze szkicownikiem i już! A teraz w wolnej chwili tylko czasem coś zaprojektuję. Wyjaśnię o co chodzi ;*. 
Mam takie szkicowniki ze szkicami lalek Lilla Lou, one są w majtkach i biustonoszach, dlatego trzeba jej dorysować ubrania, buty , dodatki. Można użyć wszystkiego, brokatu, wstążek, bloków itd!
Ja nie mam na takie coś czasu. Mi tam wystarczą kredki i ołówek. Są różne rodzaje szkicolników.
Ja mam ; 
-Elegance,
-Fashion,
-Harajuku,
-Dolly,
-Kilka z MH (ważne, że szkicownik, nie ważne z czego -,-)
-Make up.

To chyba wszystkie. To chyba tyle. Ale, posta nie kończę! Powiem wam, że inne posty będą dłuższe.

Małe informacejszyn ;
-Zgłaszaj się w konkursie, śmiało!

Smutno mi z powodu przerwy Abieski. Wiecie czemu zrobiła ta przerwę?
Ona ma dość kłótni, hejtów i wyzywania.
Dlaczego nie można normalnie prowadzić bloga i na nim pisać?! Zawsze coś.
A zresztą, co was to obchodzi? ;w...

Dzisiaj byłam na wycieczce w Goleniowie. Ogólnie fajnie. 2 godziny w pociągu ('-')
msza (XD), centrum handlowe, żarło i na chatę ;>..

Dobra, starczy, baj :*


You Might Also Like

2 komentarze

  1. ciekawe 0_0 ,a propo abieski znam ją biedaczka taka jedna kopiara zkopiowała jej posty ;c pozdrawia wierna czytelniczka bloga abieski (i twojego)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze bloga samby, co?
    A wracająć do posta, też mam takie szkicowniki

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images