Konkurs z okazji 10 tyś !

  Witajcie!
 Zanim zacznę, nie wiem dlaczego ale długo czekałam, aż napiszę tego posta. Czemu? No własnie nie wiem! Chcę jeszcze raz podziękować za ponad 10 tyś. wyświetleń na blogu.
 Zanim powiem o moim konkursie to miałam przedstawić, go zupełnie inaczej. Chodziło, że to wszystko zanim napiszę, miało być w krótkim filmie ale zrezygnowałam, bo nie jestem gotowa jeszcze aby zrobić filmik.
 O co chodzi w tym odcinku?
 Nie kryjąc niczego stwierdzam, że nasz blog staje się bardziej popularny. I wpadłam na pomysł, który jest korzystny dla Was. Tak, cieszycie się?
Ostatnio myślałam o tych 10 tysiącach. I tak : Super! Jaram się tym. Chwalę przyjaciołom itp. Ale zapomniałam o jednym. No przecież, że o Was :) !
I dlatego mój pomysł jest taki:
Ogłaszam konkurs, w którym musicie przysłać na mój e-mail informację o Waszym blogu. Musicie podać w e-mail'u swój jak się nazywacie (może być wasze pseudo, z gry nick - obojętne) . Po drugie adres waszego bloga, abym mogła go zobaczyć. Po trzecie musicie opisać swojego bloga: co piszecie na nim, jak dużo macie wejść itp. I po czwarte zachęcić abym ja - wybrała Waszego bloga.
Ta wersja powyżej była dla kreatywnych. A teraz dla tych, którzy nie mają e-mail'a, którzy grają... np. na MSP .
Musicie napisać do mnie na MSP, przedstawiając się, podając adres waszego bloga, opisać go i oczywiście zachęcić abym to właśnie Twojego bloga wybrała. I co najważniejsze. Podajcie jak moge sięz Wami skontaktować. Miałam przypadki, że dziewczyna się zgłosiła i potem nie mogłam się z nią skontaktować.
Mój e-mail : martyna.martyna@outlook.com   -   na ten, nie na inny ! To mój chwilowo adres e-mail, póki nie założę innego.
Jesli masz jakieś pytanie zapisz pod spodem w komentarzu, a ja odpowiem.
I nie ma żadnych zasad. Tematyka bloga jest dowolna. Nie powiem ile blogów dodam i pokażę linki do nich, bo jak nie wyjdzie, to po co sobie będę robić nadzieje. Jeśli nie wyjdzie. To znaczy, że nie ma tematu.
Dziękuje za przeczytanie. Od dzisiaj 12 stycznia macie czas na zgłoszenia do 18 stycznia a wyniki ogłoszę 19 stycznia
 By Sambaxd

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images