Konflikt

 Witajcie!
 Dziś chcę wyjaśnić moje nie porozumienie z chomik080. Zacznę od początku. I zanim, to źródło mam z mojej poczty na MSP, z tego bloga i bloga chomik080 .
 Wszystko zaczęło się od....
 Zanim stworzyłam razem z Abi bloga Gadamy-o-wszystkim.... zawsze wchodząc do mojje przeglądarki internetowej wpisywałam adres MovieStarPlanet. Aż do czasu założenia bloga. Potem właśnie wpisywałam adres bloga. Było tak do dnia 30 grudnia 2013 roku. Od tamtego dnia wchodząc na moja przeglądarkę internetowa nie wpisywałam adresu bloga. Czemu? Nie chciało mi się czytam ciągłych docinków kierowanych do mojej osoby. Nigdy nie mówiłam Wam o moich sprawach poza blogiem, szkołą nie licząc tego że mówiłam o moim wypadku.
 30 STYCZNIA
Adzia dodaje wpis na bloga Gadamy-o-wszystkim... na temat facebook'a. W poście jasno napisała :

 Zanim zacznę dalej pisać i dokańczać o tym, wspomnę, że moją zawiść z chomik080 zaczęła się wcześniej. Z jakiego powodu? Chomik080 obwiniła mnie za to, że zrobiłam przerwę świąteczną dla redaktorów, w dniu, w którym był jej dzień pisania postów. Tak mnie poinformowała Abieska i tak napisała w wersjach roboczych, które przede wszystkim kierowały się do Karo :



  Z mojej poczty na MSP. 
 Wracając do jej wpisu na blogu i komentarzy pod spodem.. Tak wiem poniosło mnie ale nie pozwolę aby ktoś, bez podstawnie mnie oskarżał, że niby specjalnie to zrobiłam.

 Pewnie myślicie, że robię aferę z "czegoś" bezsensownego. A Wy byście nie zrobili gdyby ktoś, tutaj chomik080, napisał o Was, tu o mnie, kilka nie miłych (aby nie być zbyt wulgarna) informacji o Was? Teraz chyba rozumiecie. Poniższe screen'y zobaczyłam na blogu chomik080 :

 A to następnego dnia :
 A teraz kilka sprawa, która mnie rozśmieszyła.
Mój nick który używam i jestem nic rozpoznawana, to Samba xd. Oczywiście, nie robię tu awantury, że ktoś nie napisał tego "xd", b ja sama tego czasem nie dodaję.
 Okey czyli mój nick pisze się z wielkiej litery, co nie? No właśnie, a wy widzicie, na screen'ie (tam gdzie jest podany tytuł posta i poniżej autor) mój nick napisany z wielkiej litery? Mi się wydaje, że albo chomik080 pomyliła osoby, albo mówiła o tańcu towarzyskim XD
Samba to taniec brazylijski. Prawdopodobnie wywodzi się z tańca "w kółko" afrykańskich ludów Bantu, bowiem samba turniejowa tańczona jest "po kole". Obecnie także jeden z tańców towarzyskich, wchodzący w zestaw pięciu tańców latynoamerykańskich obok rumby, cha-cha (czaczy), paso doble i jive'a.
          - fragment z wikipedii
 Następne rzeczy, które mam z też mojej poczty na MSP :

 Kto kazał przekazać? Chyba sie domyslacie :) .
A to do Agaty czyli chomik080.
 Droga Agato. Jeśli jesteś na tyle odważna i arogancka w stosunku do mnie, to czemu każesz przekazać informację Abi aby ona przekazała mi :D ? Jesteś odważna - to czemu nie powiedziałaś mi wprost, że jestem hamska?
Ostatnia hamska odzywka do mnie nadana przez chomik080 to :



 Dalej było dostanie do mnie na pocztę wiadomości :


Potem  było już pod postami Diany :


 Dziękuje Wam za przeczytanie. Na koniec dodam kilka rzeczy. Pierwsza to: Pamiętacie gdy pisałam, że z okazji 10 tys na blogu zrobię Wam niespodziankę. I dotrzymam tajemnicy. Wszystkiego dowiecie się w następna niedzielę *.*
 A kolejna, że już teraz dziękuje Wam za wspólnie spędzony rok na blogu. Powstanie bloga obchodzimy 25 stycznia. To wiele dla mnie i Abi znaczy, że nadal go czytanie ;*
 Pozdrawiam ^.^

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bezczelna Agata -,-. A wydawała się miła. Skoro pisze "Samba Sramba xd" to nie chodzi o Ciebie, co? Przecież Ty jesteś Samba xd. :D. Bądźmy mądrzejsi, i nie hejtujmy jej, tylko pozwól jej się ośmieszać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samba xd = głupota
    Chomik= super *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zazdrosna i dlatego ją wywaliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie "anonimowy", po pierwsze, to nie wina Samby tylko Adzi. Po drugie, ona nie jest zazdrosna ponieważ nie ma o co. Jedynie "Chomik" mogła by mieć do tego powód: jest tak głupia, że mogła by być zazdrosna iż nie jest taka fajna jak np. Samba czy Abieska, oraz Daria. -.- (mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, oczywiście celowo nie wymieniłam chomika)

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images