Uważaj co słuchasz!

Hej. Dziś opowiem o tym, żebyście uważali na to co słuchacie!

O co mi chodzi?

O to, że w piosence, która wam spodoba mogą być złe rzezcy..
Tu nie chodzi o przekleństwa..

Znalazłem ostatnio piosenkę w, której się zakochałem, a potem się okazało, że tam są nazwy narkotyków!

Ta piosenka to..

Miley Cyrus - We Can't Stop

Słyszałem tam wyraz Molly i na tekstowo też tak pisało, ze tam jest Molly.

Molly to nazwa narkotyku.

Chcę Wam powiedzieć, że wpadłem na plotkę o tym, że Madonna zachęc do Molly.




Chcecie sami zobaczyć? KLIK

Trochę głupi temat z zielskami, w każdym razie inny przykłąd tym razie o czymś innym!

Doda - Bad Girls
Doda?! Tak, Doda!!! W jej piosence Bad Girls w pewnym momencie po cofnięciu na odwrót wyraźnie słychac wołanie demonów! Nie chcę więcej o tym mówić.
 Kliknij w te zdanie aby zobaczyć dowody!

Nie wiem czy to ten film, który ja oglądałem bo nei chce mi się teraz, ale macie go tu. Ja już kończę ten post!

PS. Czekacie na śnieżne notkę
2 PS. Nie wiem czy dobrze zrobiłem wysyłając tą notkę, ale to ważna sprawa!




You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images