Święta!

Hej, mam już laptopa <3. Nareszcie!.
Ktoś tęsknił, co ? :D . Heh, dzisiaj Wigilia w klasie ;P. Słabo było. Zjadłam tylko 2 babeczki.
Hmm, może dlatego,  że było tylko 45 minut?!. Ogólnie w sql nudy ;/.
Nie wiem o czym pisać na tym blogu, więc bardzo możliwe, że odejdę.
Nie chcę robić przerw. To nie w moim stylu. Ale wszystko się okażę. Na razie nic nie obiecuje.
U kogo śnieg? U mnie tylko mgła. Mieszkam w zach. pomorskim.
MSP powoli mi się nudzi. Chyba będę tylko pisać opowiadania, ciekawostki itd.
Emm, chyba , że wydarzy się coś ciekawego. Macie jakieś pomysły o czym  mg napisać?
Mam mało czasu na pisanie tego posta, więc nie liczcie na długi post ;3
Ogólnie w następnym poście napiszę o jakiejś piosenke (Tak, wiem nudy)
Ale nic innego nie wymyśliłam. Niedługo (za tydzień) napiszę o tym "Jak urządzić wspaniałe Sylwestra?"
Mam nadzieję, że was nie zanudziłam ;D
Bye ;d

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Czyli że tylko ja nie mam na razie myśli aby odejść?Spoko

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images