Prawdziwa Przyjaźń

Hej! Witajcie, ogłaszam że powracam! :) Mam kilka pomysłów, ale z nimi muszę poczekać na śnieg.. Nie mogę sie doczekać zimy! ♥

Dzisiaj wam opowiem o prawdziwej przyjaźni. Jeżeli ktoś nam pomaga chętnie z nami rozmawia wysłuchuje nas to możemy mówić, że jest najlepszym przyjacielem. Chyba każdy ma takiego kogoś.

Jeżeli mówicie do jakiegoś kolegi: Eeeej bądź moim najlepszym przyjacielem uwierzcie mi że skutki nie będą dobre. Przyjaźń nie będzie fajna szybko wam się znudzi i nie będziecie nawet trochę lubić tej osoby. Ja tak miałem.

Z pewnym kolegą chciałem na siłę być najlepszymi przyjaciółmi. Szło dobrze, do czasu gdy.. Doszły do mnie plotki, żem on mnie rysuje. Nie w celu pozytywnym... Podstępem zobczyłem to i to co mi mówili koledzy było prawdą. Nie rozmawiam z nim już więcej.

W każdym razie nie radze, jeden najlepszy przyjaciel wystarczy ☼

Przepraszam, że taka krótka notka.. Paa... Pozdrawiam Daniel

PS. Załorzyłem konto na amerykańskim msp i mam już 3 lvl. Będę tam grać i nagrywac jak gram :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. nareszcie wróciłeś! super, że jesteś :)
    by koścista misia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że mam fanów ^^

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images