Nowy wygląd bloga

 Hey!
 Dzisiaj nie mam specjalnego tematu, tylko chciałam Wam powiedzieć, że wczoraj zmieniłam wygląd bloga. Hm.. było mi trudno, bo wahałam się nad wystrojem zimowym, czy może świątecznym. Szukam stron z tłami na blogi i jeśli jakieś znacie, proszę podrzućcie mi w komentarzach. Bardzo mi się przyda.
 A kolejna news mój to taki, że założyłem tego bloga, o którym pisałam. Prowadzę go z początkująca blogerką, i osobą które na pewno dobrze znacie ;) o kim mowa? Przekonajcie się wchodząc na luckily-girls.blogspot.com - dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że blog będzie chętnie czytany. Jeśli dobrze sobie obmyśliłam jutro dziś dodam tam posta.
 Dzięki i do następnego posta w niedzielę ;)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zobacz sb tła z tonabloga.blogspot.com
    Mi się podobają, jak chcesz zobaczyć jak wygląda jedno z nich to wejdą na sweetasnyblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images