Kilka spraw + 9 tyś wyświetleń !

 Witajcie!
 Pisze w ten przepiękny niedzielny poranek aby zająć głos w sprawie naszych redaktorów, a teraz chyba tylko jednej redaktorki.
 Pewnie już, a raczej na pewno wiecie, że Daniel odszedł na zawsze (!). Po prostu komputer mu sie przegrzał czy coś w tym stylu, bo przepraszam ale mało zrozumiałam z jego posta - LINK TU
Jeśli chodzi teraz o Adzię, czyli chomik080 to jestem w pelni przekonana, że odejdzie. Czy teraz czy później to i tak stanie się bez różnicy.
Diana. Hmmm.... ostatnio tylko ją mogę w pełni świadomie pochwalić w jaki sposób "przejęła" się pisaniem na blogu.Tylko ona moim zdaniem mogła Was w pełni zachwycić swoimi postami, które dla mnie były ciekawe i interesujące. Jeśli macie inne zdanie, proszę napiszcie coś w komentarzu.
Zanim dojdę so sedna chcę abyście wiedzieli, że nam z Karo i naszymi redaktorkami jest bardzo, bardzo miło widząc ile ten blog ma wejść ;) Ponad 9 000 ! Myślę, że jak dojdzie do 10 tyś zrobię coś specjalnego.
A teraz wracając do tematu. Zwracam się do redaktorek i nie tylko do wszystkich osób, które zajęły się blogerstwem. Musicie wiedzieć, że jeśli chce się mieć popularnego bloga, trzeba wszystko doszlifowywać. Chodzi mi o posty, dodatki, itp, ale przede wszystkim o poprawność w pisowni. Nie urywam że ja z tym problemu nie miałam i nadal trochę mam.
I chciałam Wam dać niespodziankę na 9 tyś wyświetleń, czyli dołączenie nowego redaktora. Tak, była chętna do tej posady, moja przyjaciółka, ale straciłam z nią chwilowo kontakt i nie wiem czy nadal chcę. Ale luz, wkrótce dam Wam odpowiedź.
A teraz żegnam się z Wami, ponieważ niedługo muszę powędrować do kościoła.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuje baardzo ;) Zmotywowałaś mnie abym się nie poddawała i została na blogu!

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images