Jak zorganizować idealne Sylwestra?

Hej, to ja. Jednak na jakiś pomysł tam wpadłam. Daniel, Chomik chyba odeszli.
Ja? Jestem temu bliska, ale staram się pisać. No, koniec marudzenia!

Nr.1 Atmosfera ;
Zadbaj o to, aby każdy czuł się dobrze. Postaraj się, aby muzyka
podobała się każdemu. Zadbaj też o to, aby nikt nie siedziała sam!
Przecież to sylwester! Każdy ma się bawić a nie smucić!! ;DDDD

Nr.2 Muzyka ;
Muzyka musi być taka, aby każdemu się spodobała. Nie może 
lecieć za cicho ani za głośno. Przecież nie chcemy ogłuchnąć.
Muzyka powinna być skoczna, nie powolna, ani opera!

Nr.3 Dekorację ;
Dekoracje nie mogą być za nisko, bo przecież nie chcemy się
w nie zaplątać, prawda? Mogą to być serpentyny, konfetti,
balony i wiele wiele więcej! KREATYWNOŚĆ! To jest to!

Nr.4 Jedzenie ;
Jedzenie musi być! Mogą być chipsy, a nawet sałatka owocowa.!
Co tylko chcesz! Przydać się mogą;
-Frytki,
-Ciastka,
-Babeczki,
-Sernik,
-Ciasto,
-Popcorn,
-Może jakiś kurczak, kotlet??
-Sałatka (nie koniecznie owocowa)

Oczywiście nie musimy mieć to wszystko na raz!

Nr.5 Picie ;
Sylwester bez picolo lub szampana to nie Sylwester!
Pamiętaj! Oczywiście nie tylko to ;
-Cola,
-Oranżada,
-Sprite,
-Mirinda,
-Sok,
-Woda 
ITD.
Oczywiście nie musicie wszystkiego na raz!

Nr.6 Zabawy ;
Nie chodzi mi o berka czy chowanego!
Np. : 
-Butla!
Teraz podam pytania i wyzwania, które mogą się przydać ! ;
PYTANIA ~
Jeżeli miałabyś pocałować kogoś z klasy, kogo byś wybrała?
Jaką największą wtopę w tym roku zaliczyłaś ?
Czego boisz się najbardziej?
Kiedy jesteś sama w domu , co robisz?

WYZWANIA~
Owiń się w papier toaletowy i siedź tak 10 min.
Wyjdź na balkon (lub wychyl głowę z okna) i krzycz ; 
"Ja rodzę"
Napisz list miłosny

No, więcej pomysłów nie mam :3


/Dusia ;dd

You Might Also Like

3 komentarze

  1. 1.Nie odeszłam tylko nie mam pomysłów
    2.Aga,Adzia...Nie chomik ._.
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ,twoje porady są ssssssssssuuuuper ! mNa pewno parę wykorzystam Xd
    ~pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images